خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم:

حفظ انقلاب مهمترین وظیفه ماست

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم گفت: حفظ انقلاب مهمترین وظیفه ماست که امام هم در این رابطه فرمودند" حفظ انقلاب از اوجب واجبات است".
کد خبر: ۸۶۳۵۷۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم در نشست بصیرتی روستای عباس آباد طارم سفلی با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: علم و فناوری ، پشتوانه مردمی و رهبری از عوامل موفقیت و شکست در یک ملت می باشدکه این عوامل می تواند موجب رشد و تعالی یک کشور و بلعکس موجب شکست و سر افکندگی هم شود.
وی افزود: کشور ما با راهنمایی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران از ابتدا بر مبنای این سه الگو مسیر انقلاب را پایه گذاری کرد که با حمایت و حضور پر شور مردم توانسته است پله های ترقی را طی کند.
عسگری غنچه تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری بی نقص امام (ره)ومقام معظم رهبری(مدظله العالی)وتکیه برآموزه های دینی و انقلابی  توانست مردم را در مسیر پیشرفت قرار دهد و با مدیریت عالی خود به سوی اهداف متعالی در حرکت باشند.
این مسئول تأکید کرد: حفظ انقلاب مهمترین وظیفه ماست که امام هم در این رابطه فرمودند" حفظ انقلاب اوجب واجبات است".
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم خاطر نشان کرد: نبود یک رهبرعالم ،عادل وشجاع در کشورها علت شکست و عدم وحدت و یکپارچگی است که نمونه بارز آن در  برخی کشور ها که انقلاب کرده اند کاملا مشهود است و با آن همه هزینه و جان فشانی نتوانستند از انقلاب خود محافظت کنند و در نهایت انقلابشان مصادره شد.
وی گفت: امروز با رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و با مدیریت عالی، انقلاب ما از پرتگاه ها و بزنگاه به سلامتی عبور کرده است که به اذعان مخالفان نظام ، هر کدام از این اتفاق ها می توانست یک کشور را به انحطاط بکشاند.
عسگری غنچه عنوان کرد: دشمنان با استفاده از جنگ نرم بدون گذشتن از مرزهای ما وارد خانه های ما شده اند و از این طریق عقاید و باورهای مردم را مخدوش می کنند و اسحله انها چیزی جز ماهواره ، شبکه های اجتماعی ازجمله فیس بوک، وایبر، تانگو و... نیست که در این راه دشمن میلیارد هادلار هزینه کرده است.
این مسئول با اشاره به شعار سال گفت: وظیفه‌ای سنگینی بر دوش مردم و مسئولان است چرا که رسیدن به دستاوردها و پیمودن مسیر رشد اقتصادی در کنار حفظ و ارتقای مفاهیم فرهنگی نیازمند حرکتی انقلابی از سوی مردم و مسئولان است.
وی تأکید کرد: بی‌تردید مردم با بصیرت و هوشمند ایران اسلامی در 22 بهمن ماه و انتخابات پیش رو، با حضور حماسی خود بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید بیعت می‌نمایند و به اقدامات نسنجیده وهجمه‌های نابخردانه دشمنان اسلام و انقلاب پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.
4001/پ30/ب


ارسال نظرات
پر بیننده ها