خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان قزوین به مناسبت یوم الله 22 بهمن 1394

ما ملت ایران مفتخریم که در آستانه فرارسیدن بهاری دیگر و البته درخشان تر از بهارهای گذشته انقلاب اسلامی، بهاری که حقیقتا در زمستان آمد و چه بهاری، بهاری که با قدوم پیرمردی با اندیشه های اصیل و اسلام ناب محمدی آمد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۳۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوینٰ ، متن بیانیه بدین شرح می باشد:

ما ملت ایران مفتخریم که در آستانه فرارسیدن بهاری دیگر و البته درخشان تر از بهارهای گذشته انقلاب اسلامی، بهاری که حقیقتا در زمستان آمد وچه بهاری، بهاری که با قدوم پیرمردی با اندیشه های اصیل و اسلام ناب محمدی آمد.

آری ملت پرافتخار ایران اسلامی در حالی سی وهفتمین سالگرد پیروزیش را به جشن می نشیند که دوران ثبات و تداوم را پشت سر گذاشته و ثمرهای صدور انقلاب را به تماشا نشسته است بی جهت نیست که استکبار جهانی و قدرتهای قرون وسطایی منطقه، از ترس این تاپیر عمیق و گسترده انقلاب در میان ملتهای منطقه وجهان تلاش می کند با چهره نوین استعماری خود ،این اثر بخشی را به خیال خام ،با انتشار نوزادان نامشروع سلفی ،وهابی و تکفیری که از دامان خاندان سعودی-صهیونیستی زاییده شده اند معکوس نمایند.

درحالی که ملت ایران یکپارچه ومتحد ومنسجم از اقوام با گویشهای متفاوت در ظل رهبری حکیمانه و با پشتوانه خاصه صاحب الامرعجل الله تعالی فرجه الشریف، استوار وپایدار در مقابل تمام حیله گری ها ایستاده است.

بر این اساس کارمندان بسیجی استان قزوین با هوشیاری کامل با رصد دقیق ولحظه به لحظه حوادث جهانی و منطقه ای و داخلی کشورعزیزمان بویژه مباحث مربوط برجام،یوم الله 22 بهمن،وانتخابات پیشرو با شاخص ولایت پذیری در گفتمان امام و رهبری عزیز تلاش می کنیم در مقابل  نقشه های استکبار که این بار نفوذ را تاکتیک ورود به لایحه های سیاسی –فرهنگی و اقتصادی واجتماعی که عمق  نظام اسلامی است قرار داده با سرمشق قرار دادن رهنمود های ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی و انتخابات مصداق"ان ینصرالله ینصرکم" است واگر جمهوری اسلامی را یاری کنید خدا شما را یاری می کند ضمن دعوت از کلیه هم استانیها واقشار مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بیعت خود را با آرمان های امام راحل و راه شهداء که همان پیروی از ولایت فقیه زمان است را به جهان به ویژه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا نشان دهند. ان شاءالله

 

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها