خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان سمنان:

آثار شرکت‌کنندگان سمنانی جشنواره «مدرسه عشق» به مرحله کشوری راه یافت

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: آثار شرکت‌کنندگان استان سمنان در جشنواره «مدرسه عشق» به مرحله کشوری راه یافت.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۰۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از سمنان، مرتضی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره مدرسه عشق از مهرماه 94 آغاز شده‌است، اظهار داشت: جشنواره مدرسه عشق در سه سال متوالی در سطح کشوری اجرا شده‌است که استان سمنان از نظر تعداد آثار ارسالی در رده پنجم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از استان سمنان 700 اثر به دبیرخانه جشنواره مدرسه عشق ارسال شده که این تعداد آثار از 100 نفر شرکت‌کننده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: این آثار در پنج بخش موسیقی و سرود، نشر، تصویری و نمایشی، هنرهای تجسمی و نوآوری و ابتکارات پایگاهی است.

عبداللهی افزود: پنج اثر در بخش سرود، سه اثر در بخش نشر، پنج اثر در بخش تصویری و نمایشی، پنج اثر در بخش هنرهای تجسمی و سه اثر در بخش نوآوری و ابتکارات پایگاهی در مرحله استانی برتر شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه استان سمنان از نظر کمی در جایگاه پنجم و از نظر کیفی در رتبه هشتم قرار دارد، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی و تبلیغات جشنواره مدرسه عشق به‌صورت نامه، تیزر، جراید و سایت‌های اینترنتی و سامانه پیامکی صورت گرفته‌است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد،‌ گفت: پایان زمان ارسال تولیدات تا 20 دی‌ماه بوده‌است که مرحله استانی در دهه فجر اجرا و جوایز آن در جشن دهه فجر توزیع شد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره 28 بهمن‌ماه در تهران و با حضور برترین‌های استان‌ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال ارسال آثار از طریق سایت اینترنتی انجام و باعث سهولت در ارسال شده و همچنین استقبال خوبی به دنبال داشته‌است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: بنابراین با چشم‌انداز و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته امید است در سال‌های آینده شاهد پیشرفت و کیفیت بیشتر و بهتر این جشنواره و حضور چشمگیر بسیجیان در عرصه فرهنگ و هنر باشیم و با تولیدات فاخر و ارزشی بتوانیم در راستای اعتلای روزافزون فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی گامی برداشته و در عرصه بین‌الملل و جهان اسلام مؤثر و امیدبخش باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها