مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی البرز:

جامعه ی دانشگاهی با حضور فعال و تولید محتوای اسلامی در عرصه فضای مجازیتأثیرگذار خواهد بود

مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی البرز گفت : لازمه استفاده از فرصت‌های موجود در عرصه فضای مجازی تولید فنی و خودکفایی در جامعه دانشگاهی است، دانشگاه ها بزرگترین منابع علم و ...
کد خبر: ۸۶۳۷۴۵۰
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ پویا پارسا مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز، اظهار داشت :خوشبختانه نقشه راه مشخص است و مقام معظم رهبری بارها در بیاناتشان به ضرورت یادگیری ابزار های رسانه ای روز دنیا اشاره داشته اند، از سوی دیگر تأمین زمینه های فناوری مانند اینترنت و رایانه و رشته های مرتبط تقریباً در تمامی دانشگاه های کشور انجام شده است که زمان اعمال اندیشه های فرهنگی، ‌آموزشی و علمی در حوزه ی فضای مجازی را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه استفاده از پتانسیل جامعه دانشگاهی می تواند کمکی شایان در راستای رسیدن به اهداف باشد، افزود : جامعه ی دانشگاهی با ترسیم اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت و با حضور فعال و تولید محتوای اسلامی در عرصه فضای مجازی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

پارسا گفت : دانشگاه ها بزرگترین منابع علم و فناوری در نقاط مختلف دنیا هستند و می توان با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه گذاری هدفمند و به موقع بیشترین و بهترین دستاوردهای را به بار آورد.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه ها در کشور حضوری فعال و پررنگ دارند و از نظر فعالیت های فرهنگی، ‌آموزشی و علمی به اوج بلوغ خود رسیده اند و مورد قبول و پذیرش جامعه ی دانشگاهی ما واقع شده اند، ‌بنابراین استفاده از پتانسیل این جامعه می تواند در راستای رسیدن به اهداف حوزه فضای مجازیراهگشا باشد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی و سایبری بسیج دانشجویی استان البرز در پایان ایجاد فضایی جهت فعالیت نخبگان رایانه و هوش مصنوعی در راستای ایجاد صفحات وب ، تولید نرم افزار و فعالیت های اینترنتی؛ را یک ضرورت دانست و گفت : ایجاد و توسعه ی دوره های آموزشی رایانه، ‌هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات در دانشگاه ها به طور مدوام و پیوسته و با برنامه ریزی دقیق در سراسر کشور کمکی شایان در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات