خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین:

مدافع حرم آل الله پیرو نهضت عاشورا است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: جوانان ما عاشق اهل بیت و زینب کبری(س) هستند و هر گونه تعرضی را پیرامون این علاقه تحمل نخواهند کرد و به این دلیل مدافع حرم آل الله پیرو نهضت عاشورا است.
کد خبر: ۸۶۳۷۶۸۱
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

حجت الاسلام نعمت اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات استان قزوین در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، در ارتباط با ارزش  جایگاه حضرت زینب کبری (س) بیان کرد: این بانوی مکرم را باید از برترین شخصیت های تشیع دانست و نیز از زنان برجسته ای که در تاریخ اسلام وجود داشته اند؛ این بانو نقش پررنگی در تاریخ تشیع داشته‌اند که دارای جایگاهی بسیار نزدیک به جایگاه عصمت است.

وی ادامه داد: جایگاه علمی ایشان بسیار قابل توجه است، ایشان را عقیلهالعرب می دانند که نشان از آگاهی و علم سر شار ایشان می باشد.

نعمت اللهی تبیین کرد: در لسان ائمه نیز مشاهده می‌کنیم که با شکوه و احترام خاصی از حضرت زینب(س) یاد می شود چرا که نقش مهمی را در مهمترین واقعه جهان اسلام یعنی عاشورا به عهده داشته اند.

این مسئول بیان کرد: آنکه پیام عاشورا را به گوش جهانیان رساند و آن واقعه عظیم را برای همیشه در دل اعصار جاودانه کرد کسی جز فرزند فاطمه (س) و علی (ع) نبود، شخصیت برجسته، شجاعت و بزرگی که در وجود ایشان جمع شده بود سبب می شود تا امروز ما بتوانیم شیعه باشیم و واقعه کربلا چراغ راه برای تشخیص حق و باطل باشد.

نعمت اللهی با اشاره به این موضوع که وظیفه پیام رسانی واقعه عاشورا بر شانه های حضرت زینب (س) بوده عنوان کرد: از کربلا تا کوفه و از کوفه تا شام می بینیم که ایشان با خطبه‌هایی کوبنده حق و حقیقت را روشن می کنند و آنان که گمراه بوده اند را از واقعیت آگاه می سازند، با صلابت حیدری در محفل ابن زیاد و یزد حاضر می شوند و تمام کفر و ظلم را باخطبه‌ها ایشان خرد می کنند و آگاهی می بخشند و پیام شهادت جانگداز برادر و ولی امرش را به گوش همه می رسانند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین در ادامه این گفت و گو با اشاره به موضوع مدافعان حرم و جوانانی که برای حفظ حریم آل الله جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند تشریح کرد: اول از همه باید به این نکته تاکید کرد که جوانان ما عاشق اهل بیت و زینب کبری(س) هستند و هر گونه تعرضی را پیرامون این علاقه تحمل نخواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز تشیع در برابر دشمن ضربه خود ایستاده است و غیرت شیعه اجاره نمی دهد که هر نوع تعرضی بخواهد مهمترین نقطه احساس یعنی حریم اهل بیت را مورد هدف خود قرار دهد.

نعمت اللهی یاد آور شد: امروزه دشمنان اسلام و دین تکفیری ها و داعش هستند که در نقاب اسلام که همه می دانند اسلام دروغین است دست به تعرض می زنند و بدیهی است که هر مسلمان غیوری در برابر توهین مقاومت می‌کند.

وی در بخش پایانی گفت: مسائل سیاسی نیز در این دفاع نقش ویژه خود را بازی می کنند، آمریکا به عنوان استکبار جهانی و نیز رژیم جعلی صهیونیستی پشت جریان تکفیری قرار دارند و این مسئله به این معنی است که ما در برابر دشمن شماره یک خود می جنگیم و برای این جنگ نیز تمام ارزش های خود را دخیل می دانیم.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها