خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی برای مددجویان تویسرکان

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی برای همسران جوان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۸۰۵۴
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰

سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان تویسرکان با برنامه‌ریزی و در راستای سطح آگاهی همسران جوان در حوزه مهارت‌های زندگی برای 31 نفر از آنان به مدت 3 روز کارگاه آموزشی برگزار شده است.

ویبا بیان اینکه دوره‌های آموزشی همسران جوان در راستای ارتقاء سطح بینش و آگاهی در زندگی با استفاده از مربیان و اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناسان مرکز بهداشت برگزار می‌شود، افزود: همسران جوان تحت حمایت این نهاد آموزش مهارت‌های همسرداری، مسائل پزشکی، تنظیم خانواده، بهداشت روانی و فردی، حقوق و تکالیف متقابل زوجین، احکام اولیه خانواده، دانش قانونی و حقوقی و مسائل دینی و اعتقادی و مسائل اجتماعی را در این دوره‌ها فرا می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تویسرکانگفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج و ارائه مشاوره در انتخاب همسر مناسب از دیگر برنامه‌های این نهاد است که مددجویان و خانواده‌های آنان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه راهکارهای مختلف برای موفقیت در امر ازدواج از اولویت‌های اصلی برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد تویسرکان است که تاکنون کارنامه قابل قبولی در راستای دستیابی به این هدف کسب شده است.

حسینی با بیان اینکه دین مبین اسلام سفارش‌های فراوانی برای تسهیل در امر ازواج کرده است، تصریح کرد: افزایش آرامش روحی در بین زوج‌های جوان از نتایج یک ازدواج موفق است که با پیروی از فرامین اسلام می‌توان به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار