خبرهای داغ:
به مناسبت روز پرستار صورت گرفت:

تقدیر مسئولان منطقه شمالشرق از پرستاران درمانگاه صنعت نفت شاهرود+ عكي

مدیر منطقه شمالشرق به همراه معاونین و تعدادی از روسای واحدهای مختلف این منطقه به مناسبت روز پرستار و به پاس زحمات پرسنل زحمت کش درمانگاه صنعت نفت شاهرود، به دیدار این عزیزان رفتند.
کد خبر: ۸۶۳۸۴۶۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ قاسم عرب‌یارمحمدی در این دیدار با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س)، درخصوص شرایط، الزامات و راه‌های تقويت سلامت كاركنان و ارائه خدمات بیشتر به آنها با مسئول درمانگاه و کادر پزشکی آن بحث و تبادل نظر کرد.

وی ضمن تقدیر از پزشکان، پرستاران و پرسنل این درمانگاه به پاس تلاش بی‌وقفه‌شان در جهت خدمت رسانی به همکاران، با اهدای دسته گلی، این روز خجسته را تبریک گفت.

عرب‌یار محمدی پرستاری را شغلی مقدسی دانست و افزود: پرستاری از بعد معنوی دارای جایگاهی رفیعی است زیرا آنها با ایثار و از خودگذشتگی سعی در پایین آوردن آلام بیماران دارند که شایسته بالاترین تقدیرهاست.

در ادامه مسئول روابط عمومی منطقه شمالشرق نیز با تقدیر و تشکر از زحمات این عزیزان در عرصه درمان و تبریک روز پرستار، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های حضرت زینب(س) را یادآورشده و خاطر نشان کرد: ایشان بهترین الگو برای پرستاران و پزشکان ما در امر خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

در این بازدید محسن ابراهیمی مسئول درمانگاه نیز از این حرکت ارزنده مسئولان منطقه شمالشرق تقدیر و ابراز امیدواری کرد که تمام همکاران بویژه کارکنان خدوم منطقه شمالشرق همواره، سلامت و موفق باشند.

ملاقات و عیادت از بیماران مراجعه کننده به درمانگاه توسط مسئولان منطقه شمالشرق بخش پایانی این دیدار بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها