خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج) سمنان:

تمسك به قرآن نجات بخش بشريت از اسارت در بيراهه هاي دشمنان اسلام است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: تمسك به قرآن و اهل بيت انسان را از گرفتار شدن در بيراهه هاي دشمنان اسلام نجات مي دهد.
کد خبر: ۸۶۳۸۵۱۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ حجت‌الاسلام والمسلمين سيدابولفضل راسخي در جمع پاسداران تيپ 12 قائم(عج) به مناسبت ولادت يگانه بانوي قهرمان كربلا، با اشاره به فضائل اين بانوي مكرمه اظهار داشت: فضائل اهل بيت و بانوان منتسب به اين خاندان بي شمارند و در اين ميان زينب (س) داستاني ديگر است.

وي افزود: حضرت زينب(س) آن بانويي است كه مردانگي را از محدوده جنسيت رهانيد و اقتدار و حقانيت را با تمام وجود براي تاريخ ترسيم كرد تا دنيا پس از صدها سال هنوز حيران و سرگردان اين همه صبر باشد. به شهادت تاريخ نويسان آن حضرت به جهت برخورداري از دانش بالا در علوم ديني كلاسهاي تفسير قرآن داشت.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج) سمنان بيان داشت: امام سجاد (ع) فرموده اند «در شب عاشورا نيز نماز شب آن حضرت ترك نشد و اين بندگي مخلصانه ايشان را نشان مي دهد» و فردي به نام يحيي مازني كه در همسايگي خانه حضرت علي (ع) بودند، گفته است «به خدا قسم در اين مدت من زينب را نديدم».

راسخي گفت: شجاعت، مبارزه، خداشناسي، علم و دانش، عبادت و بندگي را از خصوصيات بارزي خواند كه در كربلا تجلي يافت تا دشمنان اهل بيت و دروغگويان و ستمگران بدانند اهل بيت پيامبر(ص) در دفاع از حريم ولايت چه زن باشند و چه مرد پولادين و استوار در برابر ظلم مي ايستند و جان دادن در اين را سعادت مي دانند.

وي افزود: ما نيز كه پيروان پيامبر(ص) و اهل بيت ايشانيم، قدم در جاي پاي اين عزيزان گذارده و آنچه را كه ايشان گفته اند را از صميم قلب مي پذيريم و به آن عمل مي كنيم و جز كتاب خداوند سبحان قرآن مجيد و سفارشات پيامبر و ائمه به بيراهه هايي كه امروز دشمنان اسلام ساخته اند، نمي رويم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها