هوا فضا قهرمان رقابت های جودوی قهرمانی پایوران سپاه شد

رقابت های جودوی قهرمانی پایوران سپاه با قهرمانی تیم هوافضا به پایان رسید.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۰۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسیج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، مسابقات جودوی قهرمانی پایوران سپاه یادواره شهدای مدافع حرم با حضور جودوکاران رده های مختلف سپاه به مدت یک روز در تهران برگزار شد. در این رقابت ها، در پایان تیم هوافضا به مقام قهرمانی رسید، ستاد نیروی زمینی و سازمان اطلاعات رده های دوم و سوم را کسب کردند.

در رده بندی انفرادی نیز، در وزن 60 کیلوگرم، سعید بابایی از نیروی زمینی قهرمان شد و عبدالله رسولی از نیروی دریایی به مقام دوم رسید و علی جوادی اصفهانی از قرارگاه خاتم به مقام سوم رسید. در وزن 66 کیلوگرم، سجاد یغمایی از هوافضا به مقام اول رسید، مجید ملایری از قرارگاه پشتیبانی دوم شد و سید داوری موسوی از لرستان روی سکوی سوم قرار گرفت.

در وزن 73 کیلوگرم، محمدرضا بنا از نیروهای دریایی به مقام اول رسید، ابولفضل کرمی از قرارگاه خاتم و حسن ماروسی از نیروی زمینی دوم و سوم شدند.در وزن 81 کیلوگرم حسن گنجعلی از هوافضا به مقام قهرمانی رسید، مجتبی عرب عامری دوم شد و مهدی معظمی گودرزی از نیروی زمینی به مقام سوم رسید.

در وزن 90 کیلوگرم، محمد یوسف وند از قرارگاه پشتیبانی اول شد، یوسف احدی از سپاه سیدالشهدا(ع) به مقام دوم رسید و محمد باقر باقرزاده از هوافضا مقام سوم را کسب کرد. در وزن 100 کیلوگرم، علی محمدی از قرارگاه خاتم روی سکوی اول ایستاد، اصغر شکری از ستاد نیروی زمینی به مقام دومی رسید و حامد عزیزیان از سپاه سیدالشهدا(ع) سوم شد.

در نهایت در وزن مثبت 100 کیلوگرم، مسلم بسحاق از هوافضا به مقام قهرمانی رسید، علی بهرامی از لرستان نایب قهرمان شد وسجاد سبزواری از قرارگاه پشتیبانی به مقام سوم رسید.
ارسال نظرات