اصرار ایلنا بر رپورتاژ عمّال صهیونیسم جهانی

پیش‌تر جایزه «میراث فرهنگ» را از دشمنان ملت ایران دریافت کرد. این جایزه از سوی موسسه آمریکایی - صهیونیستی...
کد خبر: ۸۶۴۱۳۶۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

الگوسازی از فیلمساز ضد انقلاب و فراری همچنان در دستور کار سایت خبری ایلنا( وابسته به خانه‌ی کارگر) قرار دارد. این سایت که چند روز پیش از اجرای نمایشی به نویسندگی بیضایی خبر داده بود، اینبار به گفت و گو با کارگردان این اثر پرداخت.

سهیل بابایی (کارگردان)«مرگ یزدگرد» را یکی از بهترین‌ متن‌های بهرام بیضایی و تاریخ ادبیات ایران توصیف کرد و گفت:«گرچه این متن؛ وقایعی در زمان ساسانی را روایت می‌کند، ولی قابل تعمیم به کل تاریخ ایران، به‌ویژه تاریخ معاصر است!!!»

گفتنی است بهرام بیضایی از فیلمسازان حامی فتنه است که پس از شکست کودتای آمریکایی – اسراییلی 88 در ایران از کشور خارج شد تا در خارج از ایران فیلم بسازد! اشاره به این نکته نیز ضروری است که خبرگزاری فارس در تاریخ 18 بهمن 1391 اطلاعات بهایی بودن این کارگردان فتنه‌گر را منتشر کرده است. فارس نوشته بود بیضایی خود گفته است: «من بهایی هستم و بهایی بودنم را انکار نمی‌کنم!»

در مورد خانواده بیضایی نیز لازم به ذکراست که پرتو بیضایی (پدر بهرام بیضایی) یکی از عناصر شاخص بهائیت در حوزه فرهنگ بود که در رژیم پهلوی انجمن ادبی به راه انداخته بود و به اصطلاح جوانان را آموزش و جهت می داد.

یادآور می‌شود بهرام بیضایی (کارگردان ایرانی عضو فرقه ضاله بهائیت) پیش‌تر جایزه «میراث فرهنگ» را از دشمنان ملت ایران دریافت کرد. این جایزه از سوی موسسه آمریکایی - صهیونیستی "هوور” و زیر نظر دانشگاه استنفورد به این فیلمساز بهایی اهداء شد. این موسسه پروژه ای به نام "دموکراسی در ایران” را در دستور کار قرار داده است که زیر نظر سه عنصر امنیتی به نام های «عباس میلانی ،لری دایمند و مایکل مک فور» اداره می شود.

ارسال نظرات