با حضور روسای هیئت‌های ورزشی بسیج تربت حیدریه ؛

کارگاه آموزشی گروه ورزش همگانی جنوب خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار شد

کارگاه آموزشی شیوه های ارزیابی عملکرد گروه‌های ورزش همگانی با حضور رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و روسای هیئت‌های ورزشی بسیج تربت حیدریه در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۶۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آموزش و ارائه آخرین اطلاعات و شاخص ها در زمینه ارزیابی عملکرد  ۹هیأت ورزشی زیر مجموعه گروه ورزش همگانی که مورد تدوین وزارت ورزش و جوان است از مهمترین اهداف برگزاری این نشست بود.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در این نشست آموزشی ضمن مثبت ارزیابی نمودن فعالیت هیأت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی و هیأت ورزش های همگانی تربت حیدریه در سطح استان برتقسیم ورزش به دو حوزه قهرمانی و همگانی و اهمیت ورزش همگانی وتوسعه رشته های مختلف این گروه در جامعه تاکید کرد.

 احمد صالح نژاد افزود: از آنجا که تقویت حوزه ورزش های همگانی بیش از گذشته مورد توجه است و نیاز جامعه و قشرهای مختلف در سطوح مختلف را مرتفع می سازد، لذا فعالیت در حوزه گروه ورزش همگانی در سال های اخیربه عنوان یکی از مهمترین شاخصهای ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان وادارات شهرستانها در وزارت قرار گرفت و این امر باعث شد ارائه شاخص های ارزیابی این حوزه به ادارات ورزش و جوانان شهرستانها در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی در ادامه شیوه های جدید و چگونگی ارزیابی عملکرد گروه ورزش همگانی بر اساس شاخص های مدون از سوی وزارت ورزش وجوانان و بر مبنای مستندات و ارائه آن به اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی را با رؤسا و کارشناسان حاضر در این حوزه مورد بحث وبررسی قرار داد.

صالح نژاد با بیان ۷ شاخص اصلی درارزیابی عملکرد گروه ورزش همگانی سه شاخص برگزاری جشنواره ها، برگزاری مسابقات رشته های مختلف ورزشی و برنامه های مناسبتی و شاخص نیروی انسانی را مهمترین شاخص های این حوزه قلمداد کرد.

گفتنی است؛ ۹ هیأت ورزش روستایی وبازی های بومی محلی، هیأت ورزشهای همگانی، هیأت کوهنوردی، هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی، هیأت ورزش های رزمی، هیأت پرورش اندام، هیأت باستانی و ورزش های زورخانه ای، هیأت نجات غریق و هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا هیأت های ورزشی زیرمجموعه گروه ورزش همگانی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها