خبرهای داغ:
فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود

انتخابات تجلی حضور ملت ایران در حفظ عزت و استقلال ملی و انقلابی است

فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود گفت: انتخابات تجلی حضور ملت ایران در حفظ عزت و استقلال ملی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۶۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
سردار عبدالرحیم ابراهیمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شعبه اخذ رای مسجد امام حسین(ع) شهرک ولیعصر(عج) شاهرود در سخنانی با اشاره به استقبال پرشور ملت هوشیار و با بصیرت در انتخابات گفت: این حضور چشم دشمن را کور می کند و هر رای ما تیری به توطئه های و نیرنگ های دشمنان انقلاب و ولایت است.

وی افزود: امروز امام راحل و شهدا چشم به راه ما هستند تا در این میدان حاضر شویم و تداوم بخش انقلاب و حرکت انقلابی نظام در پیشرفت قله های تعالی و رشد باشیم.

فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم خاطر نشان کرد: حضور ملت ایران در پای صندوق های رای نشان دهنده عزت و اقتدار ایران اسلامی و منکوب کردن دشمنان این نظام و بدخواهان و سرسپردگان آنهاست.

وی با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در انتخابات گفت: انتخابات تجلی حضور ملت ایران در حفظ عزت و استقلال ملی و انقلابی است و ما امروز شاهد هستیم همه در این انتخابات شرکت کرده و خواهند کرد و بار دیگر مهر تاییدی بر مردم سالاری دینی و ولایی خواهند زد.

ابراهیمیان با بیان اینکه حضور ما یعنی بودن در صحنه و پشتیبانی از کشور و انقلاب گفت: امیدواریم این حضور و انتخاب اصلح دشمنان را در بعد از انتخابات خار و ذلیل کند و عزت و اقتدار ملت ایران را بیش از پیش در جهان ارتقا دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها