خبرهای داغ:

حضور پرشور رأی اولی ها در انتخابات

در انتخابات امسال حضور رأی اولی ها چه در مشارکت در برگزاری انتخابات و چه در حضور در حماسه انتخابات چشمگیر است.
کد خبر: ۸۶۴۲۹۶۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رای اولی ها که بیش از 3 میلیون نفر هستند امروز حضورشتان در انتخابات چشمگیر و بی نظیر است و در تمام شعبه های اخذ رای می توان حضور آنها را مشاهده کرد.

در برخی از شعبات اخذ رای رای اولی هایی را می بینی که به عنوان منشی در امر برگزاری انتخابات نیز سهیم هستند که این نشان از بینش سیاسی این نسل و وفاداری به نظام و انقلاب است.

در شعبات اخذ رای مشاهده می کنی که بچه ها با پدران و مادران خود حضور دارند و در حال تمرین دموکراسی و حضور در ماراتن مردم سالاری اسلامی هستند تا خود را برای آینده آماده کنند.

حضور رای اولی ها و بچه ها نونهالال و نوجوان پیام دارد که آی استکبار جهانی بدان که ما فرزندان روح الله و سید علی هستیم و با بصیرت و هوشیار در صحنه حضور داریم و اگر پدران و پدربزرگ های ما در میدان جهاد اصغر با تو حاضر بودند ما خود را برای جهاد اکبر با تو آماده می کنیم و برای نظام هم پیام ایستادگی و تبعیت از ولایت و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را دارند و با شهدا عهد و پیمان می بندند که تا آخرین نفس در دفاع از انقلاب و اسلام آماده اند و همچنان انقلابی هستند و با استکبار و خط نفوذ مقابله خواهند کرد و اجازه ورود دوباره دشمن را به این آب و خاک نخواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها