خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

انتخابات انقلاب را تازه نگه می دارد

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات انقلاب را تازه نگه می دارد گفت: انتخابات موجب عظمت و مجد انقلاب شده و انگار اوایل انقلاب است که مردم با شور و هیجان به جمهوری اسلامی رای می دهند.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۱۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه امروز کرمانشاه به نقل از مقام معظم رهبری افزود: همه کسانی که به عزت ایران اسلامی علاقه مندند باید در انتخابات شرکت کنند.
وی خطاب به مردم اظهار کرد: خداوند در این 37 سال عنایتش را متوجه مردم ایران کرده است؛ امروز شما در منطقه یک ابرقدرت هستید.
آیت الله علما اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد انتخابات به دو نکته عنایت ویژه دارند؛ اول انتخاب اصلح و دوم حضور حداکثری مردم در انتخابات.
امام جمعه کرمانشاه شرایط نماینده اصلح مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به نقل از مقام معظم رهبری را تدین، تعهد، وفاداری، ایستادگی، عزم و شجاعت و مرعوب دشمن نشدن عنوان کرد.
وی بیان داشت: آمریکا در زمان فتنه اتاق فکر داشت اما الان کار آمریکایی ها به جایی رسیده که جرات نمی کنند مستقیم وارد میدان بشوند بلکه با سیاست زیرپوستی و مخفیانه حرکت می کنند.
آیت الله علما به نقل از مقام معظم رهبری گفت: دشمن اصرار دارد در جامعه القا دو قطبی بودن بکند در حالی که در ایران دو قطبی بودن معنی ندارد بلکه همه انقلابی اند با فکر ها و سلیقه های مختلف.
وی اظهار داشت: اصول مهم است که همان اصول انقلاب و ولایت است؛ همین هایی که تو سر و کله هم می زنند باز اصولشان انقلاب است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: این زیرکی و بیداری باید باشد؛ مراقب صحبت ها و موضع گیری ها باید باشیم؛ اگر دشمن از ما تعریف کرد باید موضع گیری بکنیم.
آیت الله علما به نقل از مقام معظم رهبری افزود: ما تندرو و میانه رو و این دسته بندی ها را نداریم، تندرو یعنی چه؟ یعنی ولایتی ها، یعنی کسانی که در هنگام خطر سینه ستبر می کنند؛ اگر بنای تندروی باشد امام از همه تندروتر بود.
امام جمعه کرمانشاه افزود: طرز تفکرها مهم است، باید روی صراط مستقیم که امام برای ما ترسیم کرده حرکت کنیم، مقام معظم رهبری هم دارد همان فکر را مدیریت می کند.
ارسال نظرات