امام جمعه موقت تبریز:

حضور در انتخابات، فرهنگ ديني/ رقابت ها به رفاقت تبديل شود

امام جمعه موقت تبریز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اين كلانشهر، حضور در انتخابات را فرهنگ دینی خواند و از کاندیداها و هواداران آن ها خواست پس از انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۲۷
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم با اشاره به حضور پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي، خاطرنشان كرد: حضور حداکثری در انتخابات پایه‌‏های نظام اسلامی و انقلاب را محکم‌‏تر خواهد کرد.

وی با تاكيد به اينكه مردم با حضور همه جانبه، آگاهانه و همراه با بصیرت در انتخابات، عکس خواست دشمن عمل کنند، اظهار داشت: مردم آگاه و زمان‌شناسهستند و همواره حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند كه اي قدرداني دارد.

آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم با اشاره به فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب، بيان داشت: برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبري حتماً از تدین، تعهد، وفاداری به انقلاب، ایستادگی در راه انقلاب، مرعوب نشدن در مقابل دشمن و شجاعت داوطلبان مطمئن شده و سپس رأی دهید و اگر برخی افراد را هم نمی‌شناسید از متدینین كمك بگيرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به برگزاري جشن نيكوكاري در كشور، كميته امداد را يادگار بزرگ امام راحل عنوان و اظهار كرد: فلسفه زندگی انسان، عبادت است و کمک به همنوع از عبادت‌های مهم محسوب می‌شود و رفع نیازمندی‌ و گرفتاری‌های مسلمانان، توفیقات الهی را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: باید با شرکت در جشن نیکوکاری، فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به یکدیگر را در جامعه حفظ کرده و بیش از پیش آن را تقویت کنیم.

آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم با تاكيد بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها، درختکاری را از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های الهی دانست و بيان كرد: دست‌اندرکاران امر باید با برنامه‌ریزی مناسب در افزایش فضای سبز و درختکاری بیشتر از آلودگی هوا بکاهند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود نيز خواستار توجه بیشتر به جانبازان و خانواده‌های شهدا و ايثارگران به عنوان چشم و چراغ نظام جمهوری اسلامی شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار