فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان خلیل آباد خبر داد

کسب مقام اول توسط تیم بسیج فرهنگیان در مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند خلیل آباد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری شهید رجایی از قهرمانی تیم بسیج فرهنگیان در مسابقات فوتسال جام شهدای کارمند خلیل آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۷۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
محسن یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات جام شهدای اصناف و کارگر شهرستان خلیل آباد با حضور تیم هایی از ادارات و اصناف شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

 وی از حضور ۱۰ تیم در این مسابقات خبر داد و خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم از پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و اصناف به صورت دو حذفی در سالن ورزشی شهید حسن نیا خلیل آباد برگزار شد.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: تیم هایی از ادارات، منابع طبیعی، مخابرات، بسیج فرهنگیان، کمیته امداد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، آبفای شهری، آبفای روستایی، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی در این مسابقات شرکت داشتند.

وی ابراز داشت: در فینال این مسابقات تیم های بسیج فرهنگیان و مخابرات در فینال به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بسیج فرهنگیان با پیروزی یک بر صفر موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی خلیل آباد در خاتمه هدف از برگزاری این مسابقات را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تقویت و ایجاد روحیه ورزشی در بین کارمندان ادارات سطح شهرستان خلیل آباد عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها