خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرروش استان قزوین:

بزرگترین سرمایه در دستان معلمان و مربیان، فکر و قلب بچه‌ها است

مدیرکل آموزش و پرروش استان قزوین بیان کرد:معلمین و مربیان باید با قلب خود و نه با زبان خود، دانش آموزان را تسخیر کنند، کار پرورشی کار دلی و قلبی است.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن 8 اسفند سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی جلسه شورای عمومی پرورشی و فرهنگی استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی استان و کارشناسان در سالن جلسات برگزار گردید.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: یکی از حوزه های بسیار موفق در این دوران، حوزه پرورشی و فرهنگی است که برنامه های خوب و کیفی در سطح استان برگزار کرده است.

وی افزود: پرورشی یکی از حوزه های پرحاشیه بوده که امروز آن را در مجموعه آموزش و پرورش استان یک مجموعه بی حاشیه و موفق می دانیم، ظرفیت های این حوزه بسیار بالاست که با تلاش و کوشش بیشتر می توانیم به توفیقات بهتری دست پیدا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: جنس کار در حوزه های مختلف تفاوت دارد، همه دغدغه مسئولین در کشورو همچنین امام عزیز(ره) و رهبری معظم به عصاره و وجود کار پرورشی بر می گردد، امروز هر چه داریم از مکتب امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب است.

سالار قاسمی تصریح کرد: پرورشی باعث جذب مخاطب می شود، بنده به کار پرورشی نگاه بخشنامه ای ندارم چون این نگاه اثرگذار نیست، این ها بستر و ظاهر کار است اما هدف نیست بلکه مقدمه برای تربیت نوجوانان و جوانان ما است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اگر می خواهید مخاطبان به سوی شما جذب شوند باید ابتدا از خود شروع کنید، داشتن روحیه خشک و سنگین و بدون لطافت در کار در امور پرورشی مناسب نیست، مهربانی و دلسوزی و خوش قلبی را در خود پرورش دهید تا مخاطبین جذب شما شوند.

ایشان در ادامه اظهار کرد: معلمین و مربیان باید با قلب خود و نه با زبان خود، دانش آموزان را تسخیر کنند، کار پرورشی کار دلی و قلبی است، نگاه و رویکرد در پرورشی، تربیت انسان های جستجوگر، تلاشگر با بینش بلند و آسمانی و پرسشگری است.

قاسمی در پایان با اشاره به هفته تربیت اسلامی از 8 لغایت 16 اسفند ماه، تأکید کرد: بزرگترین سرمایه در دستان معلمان و مربیان، فکر و قلب بچه هاست، باید در این خصوص تلاش گردد.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها