خبرهای داغ:
انتظار مردم شهرستان البرز از نمایندگان منتخب؛

نکند وقتی روی صندلی بهارستان نشستی مردم را فراموش نمائید

مردم شهرستان البرز با حضور خود در پای صندوق های رأی، منتخبین را برای تصدی 4ساله وکالت خود به بهارستان فرستادند، اما این انتخاب همراه با انتظاراتی نیز بود که در این گزارش مردمی به برخی از آنها اشاره می شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۷۱۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هفت اسفند ماه هم گذشت و از آن حماسه ایی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دنیایی که نظاره گر حضور مردم  در پای صندوق های رأی بود به ثبت رسید.

وکلای ملت با رأی مستقیم آنان انتخاب شدند و از هر حزب و جریان و گروهی که بودند، اکنون نماینده مردمی هستند که با حضوری سراسر بصیرت و اشتیاق، وظیفه خود را با حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح به انجام رساندند، اما حالا نوبت عزیزانی است که با آرای همین مردم پای به بهارستان نهادند و در زمان تبلیغات، شعارها و وعده های پر رنگ و لعابی را بر روی کاغذه های تبلیغاتی تعهد کردند، وعده هایی که شاید پس از خاتمه انتخابات از روی زمین و از نمای شهر جمع آوری شدند ، اما قطعا در حافظه تاریخی مردم بیاد خواهند ماند.

از این روی به میان مردم شهرستان البرز رفتیم و از آنان پرسیدیم که انتظار شما از نمایندگان منتخب چیست؟

یکی از شهروندان شهر محمدیه در این باره گفت: بنده به در لبیک به فرمان رهبر ی در انتخابات شرکت کردم و از نمایندگان منتخب انتظار دارم تا علاوه بر نا امیدی دشمن، راه های نفوذ را مسدود و پیگیر رفع مشکلاتی همچون بیکاری، وضع معیشتی مردم و فرهنگ باشند.

دیگر فعال فرهنگی و مذهبی شهر الوند عنوان کرد: انتظار این است که نماینده مردمی و در متن مردم باشد، واداده و مرعوب غرب و استکبار نباشد، مطیع امر رهبر و ولایت فقیه، انقلابی و حزب اللهی بوده و فریادگر مشکلات مردم شهرش در مجلس باشد،یک نماینده  نباید اهل اشرافی گری، بریز و بپاش و اصراف باشد. از نمایندگان استان انتظار داریم تا وکیل مردم در مجلس باشند و نه حافظ منافع دولت و یا جریانی که از آنها حمایت کردند.

وی انتقاد و نظارت جدی بر عملکرد دولت را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که نسبت به اجرای آن غفلت شده است،  پیگیر جدی امر مهم اقتصاد مقاومتی است که یک نماینده باید در فکر اجرای آن در شهر و کشور باشد.

یکی از فرهنگیان شهرستان نیز در این رابطه گفت: مشکلات مردم باید دو سطح خرد و کلان حل شود. در سطح کلان: موضع گیری هایی قاطع وانقلابی، پیگیری چگونه اجرا شدن سیاست های رهبری، سیاست های بین الملل، اعتراض و برخورد در صورت اجرا نشدن این سیاست ها و در سطح شهرستان: پیگیری مشکل بیکاری، پیگیری پروژه های عمرانی و خدماتی از جمله مهمترین انتظارات مردم از نمایندگان است.

میثم، از رأی اولی های حاضر در انتخابات هفتم اسفند انتظار خود از نماندگان منتخب را اینکونه بیان میدارد که: وقتی مجلس انقلابی، پاک و شجاع داشته باشیم قطعا تصمیم های مناسبی برای کشور خواهند گرفت.

امیدوارم نمایندگان عزیز وعده هایی که در ایام تبلیغات دادند فراموش نکنند، به فکر قشر محروم جامعه بوده و به فکر جیب خود و ثروتمندان نباشند.

محمدی از دانشگاهیان شهرستان نیز در پاسخ به سؤال خبرنگار ما اظهار داشت: من یک دهه شصتی هستم، در دهه ی انفجار جمعیت به دنیا آمدم، در مدرسه ای شلوغ درس خواندم، به سختی کنکور قبول شدم، دانشگاه رفتم و حاصل سالها تحصیلم شد مدرک کارشناسی ارشد.

وی ادامه داد: من با وجود درک شرایط دوستانم که با مدارک تحصیلی بالا ، شغلی ندارند، رای می دهم تا شاید کسی در مجلس حضور پیدا کند که برای تک تک آدمهای کشورش برنامه داشته باشد، کسی که به فکر رفتن به سفرهای خارجی و تفریحی از پول بیت المال نباشد، برای رونق صنعت، بهبود دانشگاه و… همت کنند.

دیگرجوان الوندی نیز تصریح کرد: تبلیغات و انتخابات تمام شد، جناب آقای نماینده، ما رای دادیم که تو نماینده شدی، یادت باشد که مردم تو را انتخاب کرده اند، همه چیز را به یاد بسپار، نکند وقتی روی صندلی بهارستان نشستی مردم را فراموش کنی و بفکر جبران خدمات کسانی باشی که برایت در تبلیغات مایه گذاشتند.

آقای نماینده از این به بعد تو می شوی امید تک تک این مردم که پای درد ود ل یک هفته جنابعالی  نشسته اند، قسمت می دهیم خودت بمان و وعده هایت را فراموش نکن، دل آقا را خون نکن، بفکر جوانان و مشکلاتی که خود بهتر میدانی باش.

یکی از بانوان شهر الوند در رابطه با موضوع سؤال گفت: همسرم مدت زیادی بیکار است و با وجود داشتن فرزند و مشکلات فراوان، در انتخابات شرکت کردم تا شاید نماینده منتخبم، به وعده هایی که در دوران تبلیغات اشاره کرد جامه عمل بپوشاند که مهمترین این وعده ها رونق اقتصاد، معیشت مردم و ایجاد اشتغال بود. امیدوارم نماینده منتخب، وکیل مردم باشد نه وکیل جریانی که از او حمایت کردند.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها