مسئول بسیج دانشجویی البرز:

1200 دانشجوی البرزی از امروز عازم مناطق دفاع مقدس می شوند

از ویژگیهای بر جسته اردوی راهیان نور امسال توجه به محتوای فرهنگی اردوها است که از ماهها قبل از اجرای اردوها پیش بینی شده بود. از جمله در ضمینه های توانمند سازی عوامل اجرایی اردو، اجرای تئاتر دفاع مقدس در اتوبوسها، محل اسکان و یادمانها در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۴۷۱۲۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ از اعزام بیش از 1200 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان البرز خبر داد.
سعید بهرامی گفت: به حول و قوه الهی و دعای خیر شهدای عزیزمان از نیمه دوم اسفند سال جاری بیش از 1200 نفر از دانشجویان طی 3 بازه زمانی شامل 2 بازه ویژه خواهران از 16 تا 20 و19 تا 23 اسفند و یک بازه برادران از 21 تا 25 اسفند ماه جهت زیارت مناطق دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

بهراکی افزود: از ویژگیهای بر جسته اردوی راهیان نور امسال توجه به محتوای فرهنگی اردوها است که از ماهها قبل از اجرای اردوها پیش بینی شده بود، هم در ضمینه توانمند سازی عوامل اجرایی اردو و هم دعوت از راویان برجسته استانی جهت همراهی کاروانها و همچنین در نوع تهیه بسته فرهنگی و نحوه توزیع آنها و همچنین اجرای تئاتر دفاع مقدس در اتوبوسها، محل اسکان و یادمانها، کمیته فرهنگی برنامه های منسجم وتاثیر گذاری پیش بینی کرده است. از دیگر جنبه های مهم برگزاری این اردو پشتیبانی منطقه ای است که 3 گروه 4 نفر از خادمین ناحیه به مدت 2 هفته جهت خدمت رسانی در زمینه اسکان و تغذیه و تامین زائران دانشجو چند روز قبل از حرکت کاروانها به منطقه اعزام شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در ادامه تشریح کرد: لازم به ذکر است همه عزیزان اعم از اعضای کمیته های ستاد راهیان نور ناحیه، همچنین مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاهها، اعضای شورای آنها و اکثر رؤسای محترم دانشگاهها در راستای برگزاری هرچه با شکوهتر راهیان نور تلاشهای ستودنی داشتند که از همه این عزیزان تشکر بعمل می آید و امید است خداوند متعال توفیق خدمت گذاری به شهدای گرانقدر را به همه ما عنایت فرماید و ما را از رهروان واقعی شهدا قرار بدهد.

ارسال نظرات