خبرهای داغ:
مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان سمنان:

طلاب به عنوان مربی صالحین در مدارس بکارگیری می شوند

مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: با بیان اینکه تلاش ما این است که روحانیون در متن کار صالحین باشند اظهار کرد: با توجه به اهمیت صالحین کارشناس صالحین در بسیج دانش آموزی دیده شده است و روحانیون به عنوان مربی صالحین در مدارس بکارگیری می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۹۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباس معمارزاده در جلسه توجیهی مربیان نظام صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در اتاق جلسات این حوزه با بیان اینکه تلاش ما این است که روحانیون در متن کار صالحین باشند اظهار کرد: با توجه به اهمیت صالحین کارشناس صالحین در بسیج دانش آموزی دیده شده است و روحانیون به عنوان مربی صالحین در مدارس بکارگیری می شوند.

وی افزود: ما با توجه به اهمیت کار قرارگاه فرهنگی با عنوان مصباح الهدی را در استان تشکیل داده و با توجه به موضوع فرهنگی و دغدغه رهبری در این زمینه تلاش داریم هدف منزل،مدرسه،محله و مسجد را در آموزش و پرورش دنبال می شود پیگیری دقیق نماییم.

معمارزاده خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش سه طرح نماز سرچشمه خوبی ها، مصباح الهدی که روز شاخص امام صادق(ع) استان سمنان و طرح ثمین است که ما در این راستا فعالیت های بسیج و صالحین را سازماندهی کرده ایم.

وی تصریح کرد: هر هفته ما برنامه ریزی داریم محتوا فرهنگی برای مربیان ارسال نماییم که در قالب بسته ای شامل جدول،فلش،روزنامه دیواری و پوستر است که می توانید با استفاده از ابزار پخش برای دانش آموزان نمایش دهید.

مسئول نظام صالحین بسیج دانش آموزی استان سمنان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تمام موارد را در قالب کار فرهنگی به دانش آموزان منتقل کنیم گفت: حدیث،داستان،آیات و روایات،احکام و مسائل سیاسی روز را می توان با هم به صورت داستانی برای دانش آموزان بیان کرد که هم جذابیت داشته باشد و هم دانش آموز علاقمند و مشتاق شود.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم مبنای متحد و واحد داشته باشیم تا مشکلات حل شود و اگر مبنا و شاکله درست شود کارهای ما درست می شود و اگر تناقض در جامعه است و چند صدایی وجود دارد و تکثیر است به دلیل این است که مبناها و شاکله واحد و یکپارچه نیست.

معمارزاده افزود: باید کار را از کمی به سمت کیفی سوق دهیم و تلاش کنیم تا ارتباط گیری با متربیان و سرگروه ها داشته باشیم که این ارتباط گیری اساس کار و بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه طبق کاربرگ هایی باید گزارشات هر هفته به استان ارسال شود گفت: با توجه به برنامه ریزی کاربرگ هایی در اختیار شما قرار می گیرد که گزارش فعالیت های خود را ارسال نموده تا از نظر کمی و کیفی ارزیابی شود و ما بتوانیم از طرح اجرایی در استان و کشور دفاع نماییم و برنامه ای مدون و جامع برای صالحین دانش آموزی مبنا قرار دهیم و اجرا نماییم.

در این جلسه مربیان به ارائه نظرات خود در خصوص اجرای طرح نظام صالحین در واحدهای بسیج دانش آموزی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها