خبرهای داغ:
در نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری؛

18 تفاهم نامه در حوزه گردشگري استان سمنان منعقد شد

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان در بخش تخصصي ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با امضاي 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگري پايان يافت.
کد خبر: ۸۶۴۷۳۷۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حسين خواجه‌بيدختي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین همایش سرمایه گذاری استان سمنان با عنوان "کومش، گنجینه فرصت ها" یکشنبه شانزدهم اسفندماه در قالب چهار بخش تخصصی شامل صنعت و معدن، کشاورزی، میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و زیرساخت خدمات شهری و انرژی برگزار شد.

وي گفت: در این همایش حدود 300 سرمایه‌گذار، مسئول و مدیر کل ادارات و کارشناسان مربوط و منتخبین مجلس دهم حوزه های انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی و دامغان حضور داشتند.

وي با اشاره به انعقاد 18 مورد تفاهم نامه در حوزه گردشگري استان سمنان و در جريان برگزاري اين همايش، گفت: بر اين اساس سه تفاهم در حوزه گردشگری سلامت، 11 تفاهم احداث مجتمع گردشگری، يك تفاهم تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از مجتمع­های خدماتی- بهداشتی بین راهی، 2 تفاهم در حوزه تکمیل و تجهیز کمپینگ و يك تفاهم ایجاد مجتمع تفریح و سرگرمی امضا شد.

بيدختي افزود: هفت تفاهم نامه از اين تعداد متعلق به شهرستان مهديشهر و شامل کمپینگ، مجتمع تفریحي و سرگرمی و مجتمع گردشگری، دو تفاهم نامه مربوط به شهرستان سرخه شامل مجتمع گردشگری سلامت و يك تفاهم نامه مربوط به شهرستان گرمسار در زمينه ايجاد مجتمع گردشگری سلامت است.

وي گفت: مابقي تفاهم‌نامه‌ها نيز به شهرستان میامی با يك تفاهم در خصوص تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از کمپینگ گردشگری، دو تفاهم نامه براي ايجاد مجتمع گردشگری در شهرستان دامغان ، دو تفاهم براي راه اندازي مجتمع گرشگری در شهرستان شاهرود و سه تفاهم نامه براي احداث هتل، مجتمع گردشگری ، تکمیل، تجهیز و بهره­برداری از مجتمع خدماتی بهداشتی بین راهی  در سمنان اختصاص دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها