فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد

اعزام ۱۶۰ زائر از رشتخوار به اردوی راهیان نور در ۱۸ اسفند ماه

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: 160 زائر در 18 اسفندماه جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۴۸۰۹۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، از اعزام ۱۶۰ نفر به اردوی راهیان نور در ۱۸ اسفند ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: این اردو در یک مرحله از طریق مسیر جاده ای به سمت سرزمین های مقدس و با ۴ دستگاه اتبوس انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار یاداور شد: یکی از افتخارات همیشگی بسیج، خدمت به زائران سفر معنوی کربلای ایران است، که اینگونه اردوها به سرزمین های مقدس بهترین بستر را برای اجرای این اهداف فرهنگی و معنوی فراهم می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه راهیان نور همه را بیمه می‌کند، آن را حج بصیرتی توصیف کرد و یاداور شد: اردوها راهیان نور، انسان‌های به خواب رفته را از خواب غفلت بیدار می‌کند و آنها را نسبت به توطعه ها و همجمه هایی که علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی در حال شکل گرفتن است وادار به واکنش می‌کند.

یعقوبیان در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف بسیج در اردوهای راهیان نور این است که ارتباط مخاطبان و شرکت‌کننده‌های آن را پس از اتمام برنامه‌ها، با برگزاری اردوهای تفریحی، فرهنگی، ورزشی و حلقه‌های صالحین حفظ کند.

دبیر ستاد راهیان نور شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه سفر راهیان ‌نور در طول سال برنامهریزی و اجرا میشود، بیان کرد: این سفر از مهم‌ترین برنامههای تاثیرگذار بسیج است که با تاکید مقام معظم رهبری تحقق یافت و امسال نیز در ۱۸ اسفند ماه اعزام ۱۶۰ داوطلب برادر و خواهر به مناطق جنگی را در این شهرستان خواهیم داشت.

وی در ادامه مدت زمان این اردو را ۶ روز اعلام نمود و یاداور شد: افراد اعزام شده در این اردوی معنوی، از مناطق عملیاتی دهلاویه، هویزه، شلمچه، اروند کنار، طلائیه و معراج شهدا، بازدید خواهند نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها