خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان البرز:

تمامی تمهیدات لازم جهت اسکان زائراین راهیان نور صورت گرفته است

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان البرز اذعان کرد: تمهیدات و هماهنگی لازم در راستای اعزام،اسکان و پذیرایی زائران سرزمین نور شهرستان البرز صروت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۴۸۵۰۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

هادی انصاری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، در حاشیه بازدید از مکان‌های اسکان زائرین اردوهای راهیان نور در اهواز بیان کرد: در راستای هماهنگی مکان استقرار زائرین مناطق عملیاتی شهرستان البرز با جمعی از مسئولان سپاه شهرستان به استان اهواز اعزام شده‌ایم.

وی گفت: اعزام‌های اردوی راهیان نور شهرستان البرز از29/12 تا 2/1 خواهد بود که بالغ بر هزار نفر از این شهرستان به سرزمین‌های نور اعزام می‌شوند و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در طول سال اعزام‌های متعدد دانش آموزی و دانشجویی به جنوب کشور داشته است که در سال جاری 1250 نفر از دانش آموزان این شهرستان با همکاری اداره آموزش و پرورش به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

انصاری با بیان اینکه تمامی امکانات اسکان و پذیرایی از زائرین آماده می‌باشد تصریح کرد: تمامی تدابیر لازم جهت اعزام زائرین در ایام سال نو فراهم می‌باشد و زائرین اعزامی از این شهرستان در اردوگاه شهید مسعودیان و زائر سرای استان قزوین مستقر خواهند شد و تمامی تمهیدات لازم در طول سفر و در خدمات رفاهی صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به مکان‌های بازدید زائرین در جنوب کشور تشریح کرد: زائرین در مدت حضور در جنوب کشور از مناطق عملیاتی طلائیه،هویزه، شلمچه، علقمه، اروند، معراج شهدا استان اهواز بازدید می نمایند.

وی در پایان متذکر شد: جهت آماده سازی مکان استقرار زائرین سپاه ناحیه شهرستان البرز مسئولان بازرسی، فرهنگی اجتماعی این ناحیه حضور دارند.

3001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها