به همت ناحیه مقاومت بسیج فریمان؛

اعزام 200 زائر فریمانی به اردوی راهیان نور

همزمان با ایام فاطمیه، کاروان راهیان نور شامل 200 نفر از خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان فریمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۸۵۱۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) به همت ناحیه مقاومت بسیج فریمان، کاروان راهیان نور شامل 200 نفر از خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و مردم ولایت مدار شهرستان فریمان در قالب 4 دستگاه اتوبوس  و به مدت 7 روز برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و تجدید میثاق با آرمان های شهدای جنگ تحمیلی به خوزستان اعزام شدند.

در مراسم بدرقه این کاروان سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس؛ فرمانده سپاه فریمان در سخنان کوتاهی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)  به اهمیت بازدید از مناطق عملیاتی و تجدید خاطره رشادت های رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور  اشاره نمود و بیان داشت: شما از جانب شهدا به این سفر معنوی دعوت شده اید و می بایست قدر این موقعیت را بهتر بدانید.

وي اردوي راهيان نور را فرصتي معنوي جهت آشنايي بيشتر با رشادت هاي شهدا و رزمندگان دانست و از زائرين سفرمعنوي خواست تا آرمانها و اهداف شهدا را مد نظر خود در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها