خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر:

1000نفر ساعت گفتمان دینی در مدارس مهدی‌شهر برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر از برگزاری یک هزار نفر ساعت در قالب 42گفتمان دینی در مدارس این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۸۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی در خلال برگزاری این گفتمان ها در مدرسه شهید پاکزاد مهدیشهر، ضمن تشریح عملکرد اداره تبلیغات اسلامی در سال جاری، اظهار داشت: گفتمان های دینی از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی است که با همکاری آموزش و پرورش در سال جاری با استقبال خوب دانش آموزان مهدیشهری برگزار شد.

وی با بیان اینکه گفتمان دینی به شیوه پرسش و پاسخ انجام می‌شود، افزود: بهترین مزیت گفتمان دینی تبادل نظر و افکار بین مخاطبان و دانش آموزان با مبلغان است که موجب شناخت افکار و نیاز نوجوانان از سوی مبلغ می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر، درباره برگزاری 42گفتمان دینی در این شهرستان، ادامه داد: گفتمان های دینی با موضوعات سبک زندگی ایرانی، اسلامی، حماسه حسینی، بیان بایسته های عزاداری صحیح و تاریخ اسلام، برپایی جلسات قرآن و تفسیر، بیان احکام الهی، بیان آسیب های اجتماعی و اخلاقی، بررسی حجاب و عفاف در جامعه و آسیب شناسی استفاده از ماهواره در بین دانش آموزان، طلاب و دانشجویان برگزار شد.

تقوی استقبال دانش آموزان مهدیشهری از گفتمان های دینی را خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: میزان مشارکت در گفتمان های دینی این شهرستان یک هزار نفر ساعت از ابتدای سال جاری بوده که در مدارس و دانشگاه با همکاری مربیان پرورشی آموزش و پرورش و تشکل های دینی مردم نهاد برگزار شده است.

وی تاکید کرد: با برگزاری این تعداد گفتمان ها شاخص برگزاری گفتمان های دینی مدارس درشهرستان مهدیشهر به میزان ۱۰۰درصد محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار