خبرهای داغ:

پیاده‌روی بسیجیان منطقه شمالشرق در طول خطوط 10 اینچ جنگل ابر + عکس

15نفر از بسیجیان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، در طول خط لوله10 اینچ شاهرود علی‌آباد محدوده جنگل زیبای ابر، پیاده‌روی کردند.
کد خبر: ۸۶۴۹۰۹۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در این پیاده‌روی ضمن بازدید از حریم خط لوله، حاشیه حریم این خط را از زباله‌های غیر قابل تجزیه، پاکسازی کردند.

سیدوحید سید موسوی مسئول روابط عمومی منطقه شمالشرق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: هدف از انجام این کار، فرهنگ‌سازی و درخواست از مردم برای تبیین اهمیت حفظ حریم خط لوله و نریختن زباله برای آشتی با طبیعت و پاک نگه داشتن محیط زیست بود تا خدمتگذاران‌شان در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت را برای حفظ محیط زیست و حریم خط یاری نمایند.

وی ضمن قدردانی از همکاری همسایگان حریم خطوط لوله گفت: نخاله‌های ساختمانی یکی از مهمترین دغدغه‌های همکاران ما برای پاکسازی حریم خطوط لوله نفت است که منطقه شمالشرق با اطلاع‌رسانی مناسب، همکاری مردم و برخورد قانونی با متخلفان، گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته است.

سید موسوی بیان کرد: آموزش و رعایت نکات زیست محیطی در حاشیه حریم خطوط لوله راهی است که می‌توانیم به وسیله آن ضمن حفاظت از حق نسل‌های آینده کشور عزیزمان، از خطوط لوله انتقال نفت به عنوان سرمایه ملی کشور نیز حفاظت کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها