مراسم تجلیل از هئیت ها و انجمن های برتر ورزش بسیج در سال 94 برگزار شد/ سردار فرجیان زاده: از ترویج روحیه و منش پهلوانی در ورزش نباید غافل شویم

سردار فرجیان زاده در مراسم تجلیل از انجمن ها و مدیران برتر ورزش بسیج گفت: از ترویج روحیه و منش پهلوانی در ورزش نباید غافل شویم.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۳۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، مراسم تجلیل از مسئولان انجمن های ورزش بسیج، مدیران تیم های باشگاه مقاومت، ورزشکاران و قهرمانان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد. در این مراسم با حضور سردار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و مهدی میرجلیلی جانشین سازمان ورزش بسیج برگزار شد.

سردار فرجیان زاده در این مراسم با اشاره به اینکه سکوهای قهرمانی برایمان مهم است و به آن افتخار می کنیم، افزود: با این وجود مباحث اخلاقی و اعتقادی باید مورد توجه ورزشکاران قرار بگیرد. همچنان که مقام عظمای ولایت امام خامنه ای در جمع مسئولین کنگره شهدای ورزش کشور مطرح کردند باید شهدای ورزشکار معرفی شوند و با ترویج روحیه جهادی و ایثارگری شهدای عزیز، از آنها به الگوهای اخلاقی در بعد منش و روحیه پهلوانی استفاده کنیم و از این موضوع مهم نباید غافل شویم.

سردار کاظم یزدانی نیز این جلسه با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج در حوزه ورزش گفت: باید در این زمینه اطلاع رسانی دقیق کرد و این نقص در ورزش بسیج وجود دارد و باید برای سال آینده این نقیصه برطرف شود. 

وی ادامه داد:ساخت سه هزار سالن ورزشی توسط بسیج در سراسر کشور کار بزرگی است و ما قصد داریم این موضوع را در قالب کتاب با آدرس سالن ها ارائه دهیم. 

وی افزود: در برنامه هایمان برای هر پایگاه بسیج یک تیم ورزشی پیش بینی کرده ایم و 55هزار پایگاه می تواند 55هزار تیم داشته باشد و این خود در بحث استعداد یابی نظیر است اما در این باب باید سالن های ورزشی را تجهیز کنیم.

مهدی میر جلیلی جانشین ورزش بسیج در این مراسم گفت: در بحث ورزش همگانی در مسیرتوصیه های مقام ولایت همایش های متعددی را برگزار کردیم و دو سال است که پیاده روی و کوهپیمایی در سراسر کشور برگزار می شود و البته در کنار آن آموزش و پرداختن به ورزش های بومی محلی نیز از برنامه های ورزش بسیج بوده است.

همچنین مراسم ابوالفضل قلی پور مدیرعامل باشگاه مقاومت به ارائه گزارشی از کارنامه این باشگاه در سال 94 پرداخت.برگزاری بیش از 10دوره رقابت های کشوری در رشته های مختلف و استعداد یابی سراسری از جمله موارد بارز در گزارشات ارائه شده در این جلسه بود. 

محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی بسیج نیز گفت:درراستای برگزاری و اطلاع رسانی مسابقات از مسئولان و رسانه های محترم کمال تشکر را دارم و در این امر خواستار همراهی انجمن ها در بحثا طلاع رسانی کامل و جامع هستیم. 

وی ادامه داد: نشریه الکترونیک سال آینده جهت اطلاع رسانی آغاز به کار خواهد کرد و ورزش بسیج با پتانسیل بالایی که داد باید همه گیر تر از امروز در ورزش کشور نمود داشته باشد. 
ارسال نظرات