مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز؛

حضرت زهرا (س) شهید مقابله با فساد منافقین به ظاهر مسلمان است/دشمن درصدد نابودی و ایجاد انحراف از طریق نفوذ در اسلام ناب و انقلابی است

فتنه ی ۸۸ فتنه ای است که اگر تحلیل نادرستی از آن شود و یا از مسببان آن تبری نشود، می تواند فتنه ای بزرگتر را ایجاد کند.
کد خبر: ۸۶۴۹۳۰۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج دانشجویی از اهواز، سلسله نشست های بصیرتی دانشگاه آزاد اهواز با محوریت "اسلام سیاسی” و با موضوع "واکاوی مسائل سیاسی مظلومیت حضرت زهرا (س)”، در سالن شهید شهریاری این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
 
 
در این نشست که دانشجویان نخبه ی سیاسی خواهر بسیج دانشجویی حضور داشتند، محمد امین سواری در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مقدمه ای مربوط به فعالیت های باطل علیه حق را بیان کرد و افزود: همواره باطل اگر قدرت ایستادگی و از بین بردن مکتب حق را نداشته باشد در آن نفوذ می کند و با تاسیس مکتبی شبیه و با ظاهر حق، به مبارزه با آن مکتب می پردازد.
 
 
 
وی حضرت زهرا (سلام الله علیها) را شهید "ضد نفوذ” و "ضد اسلام غیر ناب” خواند و گفت: شهادت حضرت زهرا (س) یکباره و براساس اتفاق آنی نبوده بلکه ناشی از تفکر ضد اسلام ناب محمدی و در راستای عدم نفوذ در اسلام صحیح بوده و تابع مجموعه اقداماتی مستمر و در زمان حیات پیامبر مکرم اسلام (ص) بوده است.
 
 
 
سواری تاکید کرد: منافقین به ظاهر مسلمان چون توانایی مقابله با اسلام را نداشتند، اسلامی ضد اسلام و با ظواهری اسلامی نهادینه کردند تا اینگونه با اسلام ناب مقابله کنند، پس می توان گفت که حضرت زهرا (سلام الله علیها) شهید مقابله با این افساد است.
 
 
 
وی افزود: حوادث سیاسی پیش از رحلت پیامبر اکرم (ص) نیز گویای کار منافقان در راستای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی است.
 
 
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اهواز در ادامه چند نوع از این حوادث را یادآور شد و گفت: برخی در روز عرفه زمانی که پیامبر می خواستند اسامی ۱۲ خلیفه ی بعد از خود را یاد کنند، مانع رسیدن صدای پیامبر به مخاطبان شدند و عملاً جنگی رسانه ای را رقم زدند لذا، این امر در اکثر احادیث مشاهده و خوانده می شود که روات ، صدای پیامبر را نشنیدند، به راستی آن اشخاص چرا نگذاشتند پیامبر خدا کار الهی خود را انجام دهند؟
 
 
 
سوای عنوان کرد: وقتی این امر مشخص می شود که خداوند در آیه ی تبلیغ در روز عید غدیر خم، پیامبرش را مژده ی عصمت از آن مردمان را می دهند و پیامبر به راحتی اعلان لازم برای ولایت را انجام می دهند.
 
 
 
وی به برخی دیگر از مصادیق فعالیت های سیاسی ضد اسلام توسط به ظاهر مسلمانان اشاره و اظهار کرد: تخلف مسلمانان از دستورات پیامبر برای آماده سازی سپاه اسامه، قضیه ی روز پنجشنبه و وصیتنامه ی پیامبر اکرم (ص)، از جمله اقدامات سیاسی است که پرده هایی از علل شهادت حضرت زهرا (س) را آشکار می کند.
 
 
 
این فعال دانشجویی با بیان مسائل روز خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب عده ای برای نابودی اسلام به شکلی اسلامی با آن مبارزه می کردند که حضرت امام (ره) با ابداعی خلاقانه راه نفوذ آنها را از اسلام ناب با طرح اسلام آمریکایی جدا کردند، اما باید دانست که امروز دشمن درصدد نابودی و ایجاد انحراف از طریق نفوذ در اسلام ناب و انقلابی را در ذهن می پروراند.
 
 
 
سواری در بخش دوم سخنان خود به درس گرفتن از تاریخ و تکرار نشدن آن اختصاص داد و گفت: آن چیزی که باعث شد "اسلام ناب” در مقابل "اسلام ضد اسلام” هزینه هایی بدهد آن بود که مردم آن زمان از قضایای زمان پیامبر درس نگرفته و تحلیلی درست نداشتند، لذا امتی که در مقابل اقدامات و فتنه های دشمن داخلی و در حضور ولیِ خود به دفاع از ارزش ها برنخیزد و موضعش را مشخص نکند، قطعاً در آینده جبهه ضد اسلام را بر خود ولایت داده است.
 
 
 
وی فتنه های انقلاب اسلامی ایران را شبیه فتنه های صدر اسلام دانست و عنوان کرد: فتنه ی ۸۸ فتنه ای است که اگر تحلیل نادرستی از آن شود و یا از مسببان آن تبری نشود، می تواند فتنه ای بزرگتر را ایجاد کند.
 
 
 
این فعال دانشجویی با اشاره به شکست دشمن در نابودی اصل انقلاب گفت: دشمن امروز از حربه ی معروف خود یعنی "نفوذ دادن فکر انقلابی ضد انقلاب” استفاده می کند، چرا که در پروژه ی از بین بردن اصل انقلاب و روحیه ی انقلاب شکست خورده لذا بدنبال آن است اشخاصی "انقلابی و بدون روحیه انقلابی” را به رسمیت بشناساند، و این یعنی نفوذ.
 
 
 
محمدامین سواری خاطرنشان کرد: ظاهراً همچنان که دیروز حضرت امام (ره) در مقابل حربه ی دشمن مرز میان اسلام ناب و اسلام آمریکایی را معرفی کردند، امروز باید مرز بین انقلابی ناب و انقلابی نفوذی معرفی شود، تا اشخاصی با داعیه ی انقلابی گری نتوانند همانند زمان صدر اسلام قضایایی همچون شهادت حضرت زهرا (س) را رقم بزنند.
 
 
 
وی تاکید کرد: اینکه یک شخص از باغی انقلاب و کسی که در فتنه ی ضد انقلاب اسلامی سال ۸۸ سردمداری می کرد و از محکومیت یا حکم آن اظهار بی اطلاعی و بی خبری کند، ناشی از تحلیل نادرست اوست.
 
 
 
این فعال سیاسی، مطرح کردن انتقاد از امام مسلمین را نوعی خدمت برای دشمن دانست و گفت: وقتی یک مقام مسئولی انتقاد از امام مسلمین را در حالی بیان کند که همزمان شخصی دیگری راجع به شورایی شدن رهبری و… اظهار نظر می کند، ناشی از فعالیت جبهه ی ضد ولایت است و قطعاً این اشخاص چه بدانند و چه ندانند، به دشمن خدمت می کنند و می توانند بعنوان مصادیقی برای "انقلابی نفوذی” معرفی شوند.
 
 
 
وی با اشاره به مصادیق دیگر انقلابیون نفوذی گفت: سخن به میان آوردن از اسلام رحمانی، تعامل با مستکبر، عدم دفاع از مستضعفان و محور مقاومت، ارزش شدن تخصص بدون تعهد، حمایت از منافقین به اشکال مختلف نمونه هایی از صفات انقلابیون ضد انقلاب هستند.
 
 
 
سواری در پایان با اشاره به اینکه دیروز با استفاده از مرز بندی اسلام ناب و اسلام آمریکایی عده ای نفوذی بر ملا شدند، عنوان کرد: امروز نیز آن انقلابیون نفوذی با تبیین مرزهای "انقلاب ناب” و روحیه ی انقلابی با "انقلاب ضد انقلاب” نیز در آینده ای نزدیک بر ملا خواهند شد.
ارسال نظرات