خبرهای داغ:
همزمان با ایّام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

شهدای گمنام به میهمانی مردم شهرستان البرز می آیند

همزمان با ایّام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر 2 شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در شهرهای شریفیّه، مهرگان و الوند برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۴۱۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در ۱۷ استان و ۶۱ نقطه کشور تشییع پیکرمطهر ۱۱۱ شهید گمنام انجام می‏ گیرد که از این تعداد ۴ شهید در استان قزوین و در شهرستان البرز تشییع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با ایّام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم استقبال و تشییع  پیکر مطهر ۲ شهید گمنام سالهای دفاع مقدس در شهرهای شریفیّه، مهرگان و الوند برگزار می شود.

براساس اعلام ستاد مردمی استقبال از شهدای گمنام شهر الوند، مراسم استقبال از فرزندان نام آشنای خمینی‏ کبیر(ره) در بخش مرکزی شهرستان البرز روز شنبه مورخه ۲۲ اسفندماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ در بلوار سهروردی و از مقابل تالارشهر الوند برگزار خواهد شد.

همچنین پیکر مطهر این شهداء پس از استقبال رسمی از میدان لاله به سمت خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهید بهشتی و مسجد امام خمینی(ره) بر روی دوش مردم مومن و شهید پرور الوند تشییع می شود که در انتهای این مسیر، مراسم ویژه وداع با شهیدان و عزاداری حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیرکل حفظ‏ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، دو شهید گمنام  با مشخصات ۲۰ ساله از منطقه فکه و متعلق به عملیات والفجر۱ و شهید ۱۸ ساله از منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر است که پس از تشییع در ستاد سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تدفین خواهند شد.

لازم به اشاره است، برابر اعلام ستاد مردمی استقبال از شهدای گمنام، هرگونه تغییر در برنامه های مربوط به تشییع شهداء در شهر الوند و نیز برنامه های مربوط به شهرهای شریفیّه و مهرگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها