مدیر کانون خورشید:

از دولتی که با مستکبرین ارتباط دارد نمی‌توان توقع اقدام ضد استکباری داشت

مدیر کانون خورشید گفت: از دولتی که تمام هم و غم و اولویت خود را برقراری رابطه با راس مستکبرین عالم و کدخدا قرار داده است نباید انتظار و توقع کمک به جشواره ههای مردمی و اقدامات ضد استکباری داشت.
کد خبر: ۸۶۵۰۰۱۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام محمد حسین مشکوری مدیر کانون خورشید در رابطه با استکبار ستیزی گفت: اصل استکبار ستیزی مفهومی عمیق و اسلامی است که در مفاهیم انقلاب اسلامی هم نمود بارزی داشته است. چنانچه بی توجهی به استکبار ستیزی نشای از نشناختن حقایق اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: انتظار آن است کسانیکه به دنبال تعامل با مستکبرین بوده ، راس مستکبرین عالم را کدخدا می خوانند و در عین حال ملبس به لباس روحانیت اند حداقل یک بار با دقت مفاهیم قرانی را مطالعه کرده تا اوج بی سوای خود را در منابر عمومی به همگان نشان ندهند.

مشکوری با برشمردن فواید استکبار ستیزی در جامعه تاکید کرد: از جمله اولین فواید استکبار ستیزی ، بیدار سازی انسان ها و هوشیار نمودن آنان نسبت به خطرات در کین آنهاست و بازهم باید ابراز تعجب نمود که کسانیکه سعی در به فراموشی سپردن مفهوم استکبار داشته و در پی دوستی با آمریکا هستند، چه بهره ای از به خواب رفتن مردم و تخدیر آنان نسبت به دشمن اصلی شان می برند؟

مدیر کانون خورشید در بیان علت عدم همراهی دولت با جشنواره باروت خیس طی دو ساله گذشته افزود: البته از دولتی که تمام هم وغم خود را برقراری رابطه با شیطان بزرگ و کدخدا گذاشته نباید توقع کمک و همراهی با جشنواره های ضد استکباری داشت.

مشکوری ادامه داد: دشمن در کمین است. کسانیکه دشمن را نمی بینند خود را به غفلت زده اند وگرنه آفتاب تابان دشمنی دشمن را حتی در تحمیل سند های خلاف عزت ملی نیز به خوبی می توان مشاهده نمود.

این استاد حوزه باروت خیس را به استمرار و عمق بخشی مفاهیم ضد استکبرای دعوت نمود و نسبت به رها شدگی دبیرخانه این جشنواره در طول سال گلایه کرد و افزود: اینکه ما تنها در انتهای سال که زمان برگزاری جشنواره باروت خیس است فعالیت کمی داشته و در طول سال دبیرخانه باروت خیس کم رونق باشد نمی تواند ما را به اهداف ضد استکباری جشنواره نزدیک نماید.
ارسال نظرات