خبرهای داغ:

رزمايش آمادگي ستاد خدمات سفر استان سمنان برگزار شد

در آستانه سال نو و آغاز سفرهاي نوروزي، رزمايش آمادگي ستاد هماهنگي خدمات سفر استان سمنان با حضور مديران و شماري از نيروهاي دستگاههاي اجراي عضو ستاد در محل فرماندهي نيروي انتظامي استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۹۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،‌جانشين فرماندهي انتظامي استان سمنان در اين مراسم هدف از برگزاري اين رزمايش را هماهنگي اقدامات دستگاههاي اجرايي در نوروز 95، بهره گيري هدفمند از امكانات براي سفر ايمن در استان، برخورد قاطع با متخلفان راهنمايي و رانندگي و نمايش حضور فعال تيم هاي عملياتي عنوان كرد.

علي اكبر سليمانيان با بيان اينكه استان سمنان ميزباني خدمات رساني به زائران حرم مطهر رضوي را دارد، گفت: ارتقاي ايمني و رضايتمندي مسافران و حضور موثر و هدفمند تيم هاي گشتي و پوشش نقاط حادثه خيز از جمله برنامه هاي فرماندهي انتظامي و پليس راه در ايام نوروز است.

وي افزود: پليس راه و فرماندهي انتظامي استان سمنان با 80 دستگاه خودرو به صورت محسوس و نامحسوس در جاده هاي استان در خدمت مسافران نوروزي است و 40 دستگاه خودرو نيز به گشت شهري اختصاص دارد.

سليمانيان گفت: بيش از سه هزار نيروي فرماندهي انتظامي استان و 500 پليس افتخاري در ايام نوروز آماده خدمات رساني به مسافران نوروزي هستند.

وي با اشاره به آمار تصادفات جاده اي استان سمنان گفت: خوشبختانه از سال 90 تا كنون، حدود 100 نفر از ميزان تلفات تصادفات رانندگي در شهرها و جاده هاي اين استان كاسته شده است و اميد است نوروز 95 نيز شاهد كاهش تصادفات و تلفات تصادفات در جاده هاي استان باشيم.

قائم مقام رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر نيز خواستار افزايش آمادگي دستگاههاي اجرايي براي خدمات رساني به مسافران نوروزي و زائران حرم مطهر امام رضا(ع) شد.

مهدي زنديه وكيلي با بيان اينكه پليس راه و پليس راهور استان از آمادگي بالايي برخوردار است، گفت: كليه امكانات استان براي خدمات رساني به مسافران نوروزي بسيج شده است.

این مانور با حضور مسئولان و دستگاه های اجرایی فعال در 10 کمیته ستاد خدمات سفر استان سمنان برگزار شد.

کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر استان، شامل؛ حمل و نقل و ترافیک، امداد و نجات، انتظامی، امنیت و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، اسکان و رفاه، اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت، سلامت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار، و برنامه ریزی و آمار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها