خبرهای داغ:
با حضور اعضای حلقه های صالحین واحد امیدان سعدی؛

مسابقات قرآن در روستای دیزج برگزار شد

مسابقات قرآن در رشته های قرائت و حفظ با حضور اعضا حلقه های صالحین واحد امیدان سعدی روستای دیزج شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۹۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات قرآن در رشته های حفظ و قرائت با حضور حلقه های صالحین واحد امیدان سعدی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور بیش از 50 نفر از دانش آموزان دختر و پسر عضو حلقه های صالحین واحد در نمازخانه ابتدایی سعدی مجتمع شهید کلانتری برگزار شد در پایان این رقابت ها که با حضور داورانی از اداره آموزش و پرورش شاهرود انجام گرفت مطهره ذوالفقاری حافظ دو جزء قرآن کریم(جزء اول و دوم) و زهرا لطفی عناوین اول و دوم رشته حفظ را کسب نمودند و در رشته قرائت مریم کیان نژاد به مقام اول دست یافت.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته لوح و پلاک طلا اهدا شد.

بهزاد صادقی مدیر مجتمع شهید کلانتری و فرمانده واحد امیدان سعدی دیزج در مراسم اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ قرآن خوانی و قرآن آموزی را در جامعه ترویج نماییم گفت: قرآن کتاب انسان سازی و اخلاق سازی انسان هاست و باید در جهت ترویج این کتاب آسمانی در جامعه و به خصوص نسل های نوجوان و جوانان نونهالامان تلاش نماییم و این موضوع را جدی بگیریم.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا نسل ما را از قرآن و عترت جدا کنند و ما باید هوشیار باشیم و با دقت در این امر در جهت ترویج فرهنگ معنویت و اسلام و قرآن در بین نسل های جامعه تلاش نماییم و برگزاری این مسابقات با این اهداف برگزار شد.

صادقی با بیان اینکه بسیج وظیفه ترویج و حفظ ارزش ها را به عهده دارد بیان کرد: بسیج در تلاش است تا بتواند با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی کوشا باشد و حلقه های صالحین در همین راستا در مدارس راه اندازی شده و تلاش می کنیم دانش آموزان در حلقه های صالحین فرهنگ اسلامی قرآنی آنها تقویت و تعمیق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها