در ایام نوروز؛

نمایشگاه "شکوفه‌های آسمانی" میزبان بیش از 5000 مسافر در شهرستان نیشابور

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور اظهار داشت: نمایشگاه شکوفه های آسمانی با هدف آموزش مفاهیم اسلامی و انقلابی در بقعه متبرکه امامزاده محمد محروق و بارویکرد خانواده محور میزبان مسافران نوروزی بود.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۹۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
اسماعیل عشقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: در  پنج ایستگاه با همکاری دستگاه‌های مسئول در امر اقامه نماز شهرستان و استان در طول ایام نوروز با استقرار روحانی مستقر علاوه بر ادای فریضه نماز جماعت برخی مسابقات دینی نیز توسط امامان جماعت این نماز خانه ها و مساجد برای مسافران نوروزی برگزار و هدایایی نیز از طرف سپاه ناحیه بسیج نیشابور به آنان اهدا شد.

وی عنوان کرد: ایستگاه‌هایی که امسال تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند شامل مسجد اهل البیت(ع) چشمه خسرو, امامزاده یحیی باغشن, امامزاده حبیب حاجی آباد, پارک فرهنگسرای سیمرغ و پارک شهدای گمنام می باشند؛ این نمازخانه های بین راهی توسط تابلوهایی مخصوص و در فاصله چند متری مانده به محل در معرض دید مسافران  قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی در شهرستان نیشابور و لزوم توجه به این ظرفیت بسیار نادر شهرستان در راستای تکریم مسافران و زائران نوروزی و به منظور به دست گرفتن فضاهای فرهنگی در نقاط پرجمعیت گردشگری شهرستان در آستانه سال نو این معاونت اقدام به برپایی نمایشگاهی متفاوت در محل امامزاده محمد محروق که روزانه میزبان بیش از     ۵۰۰۰گردشگر و مسافر نوروزی است، نموده است.

عشقی اشاره داشت: نمایشگاه شکوفه های آسمانی با هدف آموزش مفاهیم اسلامی و انقلابی در فضایی جدید و بارویکرد خانواده محور میزبان مسافران نوروزی بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور از ویژگی‌های این نمایشگاه، سبک جدید اموزش مفاهیم اسلامی و انقلابی و استکبار ستیزی در فضایی کاملا جذاب و بانشاط دانست و اظهار داشت: در این نمایشگاه در غالب بازی‌های شاد اسلامی, کودکان و نوجوانان با مفاهیم فوق آشنا می شوند و این کار توسط تعدادی از طلبه های خوش ذوق جوان بسیجی پیشنهاد شده و اداره غرفه های ۱۰گانه این نمایشگاه نیز به عهده آنها می باشد و در هر غرفه با توجه به هدف‌گذاریهای خاص, مفاهیم ناب اسلامی و انقلابی و مبارزه با استکبار به نسل کودک و نوجوان عرضه می شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار