چوخه کاران تربت جامی فاتح جام قهرمانی مسابقات کشوری شدند

چوخه کاران تربت جامی با درخشش خیره کننده فاتح جام قهرمانی مسابقات بزرگ کشوری (گود چشمه زینل خان) شهرستان اسفراین خراسان شمالی شدند.
کد خبر: ۸۶۵۵۲۱۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
رئیس انجمن کشتی باچوخه تربت جام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: در برترین و بزرگترین آوردگاه مسابقات کشتی باچوخه کشور سال95  که با رقابت داغ 140 چوخه کار و استقبال پرشور 70هزار تماشاگر در (گود چشمه زینل خان) شهرستان اسفراین  خراسان شمالی موجه شد، نمایندگان شایسته تربت جام که برای تیم «سبک سازان شرق» به میدان رفتند با درخشش خیره کننده جام قهرمانی را فتح کردند.

حامد فخر احمدی افزود: در وزن 84 کیلوگرم؛ حامد میرزاپور از(تربت جام) که برای تیم سبک سازان شرق به میدان رفت، کشتی را به هادی قدیمی با تجربه وگهنه کار اسفراینی واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد.

وی ادامه داد: در وزن 95 کیلوگرم؛ محمد تیموری (تربت جام) از سبک سازان شرق، مجتبی کلانتریان از (اسفراین) را ضربه فنی کرد برسکوی قهرمانی تکیه زد؛ در وزن 95+ کیلوگرم؛ کامران رستمی(تربت جام) از سبک سازان شرق، با غلبه بر جعفر پهلوان(چناران) از مجتمع فولاد و لوله گستر قهرمان سنگین وزن کشورشد.

شایان ذکراست؛ قضاوت 18 مسابقه در این رویداد بزرگ ورزشی به حبیب حسینی تنها نماینده جامعه داوری کشتی باچوخه شهرستان سپرده شد.

گفتنی است؛ در پایان این مسابقات در رده بندی تیم «سبک سازان شرق» که سه چوخه کار تربت جامی را در اختیار داشت با 38 امتیاز، «فولاد و لوله گستر» با 28 امتیاز و «اسفراین» با 17 امتیاز صاحب عناوین اول تا سوم شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها