فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد

استفاده از ظرفیت بسیج در راستای اهداف انقلاب و نظام

فرمانده سپاه امام رضا (ع)خراسان رضوي گفت: بسيج ظرفيت خدادادي است كه بايد به بهترين شيوه در راستاي اهداف انقلاب و نظام اسلامی استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۵۶۸۷۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار یعقوبعلي نظري در همایش تبيين برنامه هاي ابلاغی بسیج در سال 95 که در حسینیه ثارالله سپاه سبزوار برگزار شد با بيان اينكه بسيج ظرفيت خدادادي براي كشور محسوب مي شود، اظهار داشت: سال جاري سال اقدام است و بايد از اين ظرفيت در راستاي عملياتي كردن اهداف نظام استفاده شود.

وي با بيان اينكه افزايش كارآمدي هدف ما در تبيين و اجراي برنامه هاي ابلاغي است تصريح كرد: در اجراي برنامه ها بايد نگاهمان در راستای دست یابی به نتيجه مطلوب و اثر گذاري آن در جامعه باشد.

سردار نظري با اشاره به اينكه اين برنامه ها مانند نقشه عمليات جنگي مي باشد تاكيد كرد: عملياتي كه منجر به بازپس گيري  زمين تصرفي از دشمن نشود و افراد تحت تاثير قرار گرفته را نجات ندهد نتيجه مثبتي نداشته است.

وي همچنين بر پويايي برنامه ها تاكيد كرد و ادامه داد: اشراف كامل بر اتفاقات پيراموني بايد در دستور كار باشد چرا كه دشمن براي محقق كردن اهداف خود تمام مسائل را زيرنظر دارد و ما نيز بايد اين آمادگي را در خود ايجاد كرده باشيم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بيان اينكه حلقه هاي صالحين بايد سبب ارتقاء سطح معرفت بسيجيان شود تصريح كرد:‌حلقه هاي صالحين جاده تربيتي است که فرد با قرار گرفتن در این جاده می تواند به سمت هدفی متعالی حرکت کند.

سردار نظري با اشاره به وظيفه بسيج در حوزه هاي فرهنگي، اجتماعي و محروميت زدايي خاطر نشان كرد: لازمه انجام اين عمليات، داشتن پايگاه اجتماعي و حضور در عرصه ها مختلف است.

وي همچنين به تهديدات جنگ نرم دشمن اشاره كرد و ادامه داد: زنان از اهداف اوليه اين تهديدات هستند كه آسيب پذيري بيشتر و اثر گذاري بيشتري نيز در مقابل خواهند داشت.

فرماده سپاه امام رضا(ع) شیوه مصرف را نكته تعيين كننده در اقتصاد و جنگ نرم عنوان كرد و بيان داشت: دشمن با ترويج مصرف گرايي سعي در جهت دهي به نوع توليدات و نوع مصرف دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار