خبرهای داغ:

اربعین هنرمند انقلابی فرج الله سلحشور برگزار شد

مراسم چهلمين روز درگذشت هنرمند انقلابي فرج الله سلحشور در مسجد امام خميني غياث آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۷۰۹۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
 به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوين: در اين مراسم كه به همت سپاه  ناحيه امام حسن بر گزار گرديد،  در اين مراسم  صادقي نياركي دادستان، رجب رحماني، روح الله عباس پور،سيد مرتضي حسيني، داوود محمدي، نمايند گان استان در مجلس شوراي اسلامي، حجت الاسلام عابديني امام جمعه  و نماينده ولي فقيه در استان قزوين، حجت الاسلام معبودي نماينده ولي فقيه در سپاه  استان ، سردار جباري و اقشار مختلف  مردم و نيروهاي نظامي و انتظامي  حضور داشتند.
در اين مراسم حجت الاسلام قائم مقامي ضمن تسليت  در گذشت فرج الله سلحشور به خانواده  و جامعه هنر انقلاب افزود: پس از انقلاب تحولات شديدي در همه حوزه ها به وجود آمد و انقلاب تاثير گذاري خود را در همه حوزه ها  گذاشت، و سينما يك ابزار تاثير گذار در  دنيا مي باشد و غرب و صهيونيست ها به خوبي از آن استفاده مي كنند،  لذا انقلاب تاثير گذاري خود را در حوزه سينما هم گذاشت به همين خاطر برخي ها كه در اول انقلاب شور و هيجان انقلابي داشتند فيلم هاي مذهبي ساختند، اما به مرور از اين حوزه فاصله گرفتند و تبديل به سينماي ضد مذهبي و ضد ديني شد، مرحوم سلحشور جزء كساني بود كه توانست سينماي انقلاب را متحول كند، و از سينماي كاذب قبل از انقلاب  فاصله بگيرد.
حجت الاسلام  قائمي افزود:  در اين ميان دو گروه با ديدگاه متفاوت وجود داشت، گروه كه به عقلانيت معتقد بودند واصولا سينما را ابزار مناسبي براي تبليغ حوزه دين نمي دانستند و گروه ديگر مانند آويني و مرحوم سلحشور معتقد بودند كه از اين ابزار پر قدرت فرهنگي مي توان تغيير بنيادي  در جهت توسعه اعتقادات و فرهنگ دينيي  به وجود آورد.
وی گفت: غرب و صهيونيست از سينما بسيارخوب استفاده مي كننداما از محتوي خالي است. سينما  بايد كلام حق  بزند و براي جذب مختاطب نبايد  داستان انبيا و اوليا را بزك كنند  بلكه همان گونه كه است پيامبران را  معرفي كنند كه مرحوم سلحشور اين گونه بودند. تربيت فرهنگي سفياني ها و معاويه در حوزه اسلام مي شود داعش و تربيت علوي از اسلام مي شود شيعه ناب كه در ايران اسلامي شاهد آن هستيم.


1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها