از خس و خاشاک تا زباله

خودزباله پنداری در آرمان!

خودزنی از این بالاتر هم هست که کسی دچار خودزباله پنداری شود؟
کد خبر: ۸۶۵۷۲۰۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصحت نظام به شهرستان آمل و شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با واکنش های متعددی رو به رو بوده است.

اما در این میان علاقه شدید جریان حامی فتنه به قرار نگرفتن در لیست ملت و چسباندن خودشان به دشمنان ملت قابل توجه است! این رفتار که از فتنه 88 به طور قابل توجهی مشاهده می شد اکنون نیز به طریق دیگری مطرح است. اگرچه استثنائا این جریان در این مورد چندان هم اشتباه نمی کند!

احمدی نژاد در بخشی از سخنرانی خود در آمل می گوید عده ای دور از چشم شهرداری چند کامیون زباله در مسیر سیل عظیم ملت خالی کرده اند و ملت به زودی آنها را کنار خواهد زد.

(عنوان سیل خروشان ملت به خوبی گویای همه چیز هست.)

حالا به این بخش از گزارش روزنامه آرمان در روز شنبه مورخ 21 فروردین 95 در همین رابطه توجه کنید:

«سخنان احمدي‌نژاد، بعد از سه سال كه از آخرين سخنراني اش در مقام رئيس‌جمهور مي‌گذرد، تغيير ماهوي نداشته است. اما تغيير شكلي را مي‌توان در عبور او از خس و خاشاك به زباله رويت كرد. احمدي‌نژاد با بهره از زباله‌هاي حاشيه رودخانه‌ها در آمل كه مشكل مردم آمل نيز هست، افراد داراي فكر متفاوت با خود را بار ديگر مورد عنايت قرار داد و اظهار داشت كه: «رودخانه، زباله‌ها را با خود خواهد برد».

در حقیقت و بر اساس متن گزارش این روزنامه علاقه ندارد در میان سیل خروشان ملت باشد و خود را با عنوان تفکر مخالف رئیس دولت قبل تحت عنوان زباله معرفی می کند! خب خودزنی از این بالاتر هم هست که کسی دچار خودزباله پنداری شود؟

البته همنطور که در ابتدای این مطلب اشاره شد این رفتار ریشه در سال 88 دارد؛ در جریان سخنرانی احمدی نژاد نیز همین جریان مساله ای شبیه به این را درباره عنوان خس و خاشاک به کار برد؛ درصورتی که در ان سخنرانی نیز احمدی نژاد عنوان کرد اکنون 40 میلیون پیروز داریم و عده ای خس و خاشاک می خواهند کام ملت را تلخ کنند.

احمدی نژاد در حقیقت آرای خودش و رقبا را مجموعا پیروز انتخابات عنوان کرد(40 میلیون)؛ اما جریان بزک بر اساس آنچه هویت آن نیز هست صف خود را از ملت جدا کرد و بر اساس خود خس و خاشاک پنداری شروع به شانتاژ رسانه ای کرد؛ مساله‌ای دقیقا چون خود زباله پنداری!
ارسال نظرات