خبرهای داغ:
معاون پرورشی و فرهنگی قزوین:

شرکت 2500 دانش آموز در آزمون نهایی درس‌هایی از قرآن

آزمون نهايي بيست و چهارمين دوره مسابقه هفتگي درس هايي از قرآن كريم در روز چهارشنبه 25 فروردین ماه در مناطق آموزش و پرورش استان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۴۳۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت لاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برنامه درس هايي از قرآن كريم گفت: بيست و چهارمين دوره مسابقات درس هايي از قرآن كريم با مشاركت 60 هزار و 114 دانش آموز دوره متوسطه اول و دوم در سطح مدارس استان در سال تحصيلي 95-94 اجرا گرديد.

وی افزود: در پايان اجراي اين برنامه 2500 نفر از دانش آموزان به عنوان برتر به نواحي و مناطق استان معرفي شدند که در آزمون نهایی آن شرکت خواهند کرد:

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: آزمون پاياني به صورت متمركز در 20 حوزه امتحاني در روز چهارشنبه 25 فروردین ماه سال جاری رأس ساعت 10 صبح به صورت همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: 2500 دانش آموز در این آزمون به رقابت خواهند پرداخت كه از اين تعداد 75 نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب و مورد تقدير كشوري قرار خواهند گرفت.

گفتنی است از حوزه هاي برگزاري آزمون توسط مدير كل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشي و فرهنگي استان، رياست ستاد اقامه نماز استان، رؤسا و كارشناسان اداره قرآن، عترت و نماز استان بازديد به عمل خواهد آمد.

همچنین مکان برگزاری آزمون در شهر قزوین شامل پسران در هنرستان شهید چمران واقع در قزوین خیابان سعدی شمالی نرسیده به خیابان رسالت و دختران در دبیرستان شاهد نرگس واقع در خیابان شهید بابایی(دانشگاه) خیابان شهید دستغیب می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها