مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان سمنان خبر داد

اعزام دانش آموزان سمنان با قطار به راهیان نور

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دانش آموزان استان سمنان سال گذشته به وسیله قطار و در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۹۶۱۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،خداداد کاشفی گفت: دانش آموزان استان سمنان سال گذشته طی 9 مرحله به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: سال گذشته 4394 نفر از دانش آموزان استان سمنان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند که از این تعداد 1358 نفر را برادران و 3036 نفر را خواهران تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه مقصد ما برای اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان خوزستان بوده است افزود: یادمان های اروند رود, طلائیه, شلمچه و هویزه از جمله یادمان هایی هستند که در ایام برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی مورد بازدید قرار گرفته است.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه اعزام های سال گذشته استان به وسیله قطار صورت گرفته است افزود: در این مدت در هر اعزام 500 نفر از دانش آموزان استان به وسیله قطار به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

کاشفی با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان سفیران علم و فرهنگ نقش ویژه ای را در سرنوشت کشور دارند افزود: ما برای شناساندن نسل انقلاب به جوانان امروزی نقش مهمی را بر گردن داریم چراکه همین نسل کنونی است که باید فرهنگ دفاع مقدس و رزمندگان را به نسل های دیگر منتقل کند تا آنان نیز بتوانند برای سربلندی کشور تلاش کنند و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگو بگیرند.
منبع: کوله بار
ارسال نظرات
آخرین اخبار