خبرهای داغ:

برگزاری نشست صمیمی فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری حوزه الغدیر با فرمانده سپاه شاهرود

فرمانده های پایگاه های بسیج کارگری حوزه الغدیر با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۳۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندها پایگاه های بسیج کارگری حوزه الغدیر با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در سال جدید دیدار کردند.

در این دیدار که در اتاق جلسات فرمانده سپاه شاهرود برگزار شد، حسن لطفی فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود در سخنانی با تبریک سال جدید و ماه رجب به ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه های بسیج کارگری در شهرستان شاهرود پرداخت و گفت: در شش شرکت و کارخانه شهرستان پایگاه بسیج کارگری ایجاد شده است و بیش از 12 حلقه صالحین و قریب به هزار عضو خواهر و برادر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی در این پایگاه ها عضو هستند.

وی با بیان اینکه قشر کارگری و تولیدی و صنعتی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند افزود: کارگران و کارفرمایان ما در تولید و صنعت با تمام کاستی ها و کمبودها مانند یک سرباز در جهاد اقتصادی حضور دارند و تلاش می کنند مانند گذشته عملاً در این جهاد حضور فعال داشته باشند.

در این جلسه فرماندهان پایگاه های شرکت سیمان،شهرک صنعتی،کارخانه قند، شرکت برق کار شرق ،توربوژنراتور و نیروگاه شهید بسطامی به ارائه گزارشی از روند اجرایی برنامه ها و شرکت و کارخانه تولید خود نمودند.

حسینی از پایگاه شهرک صنعتی شاهرود با بیان اینکه 200 متر مربع زمین برای ساخت پایگاه در شهرک صنعتی اختصاص یافته افزود: این پایگاه با نام ثامن الحج ان شالله امسلال به بهره برداری خواهد رسید.

طاهری پور از پایگاه توربوژنراتور با بیان اینکه ما افتخار می کنیم که تولید ملی و بومی داریم و فقط موتور و ژنراتورهای منحصر به فرد که در داخل ساخته نمی شود و صرفه اقتصادی برای واردات ندارد تولید می کنیم افزود: ما با تمام مشکلات با جدیت به کار خود ادامه می دهیم و افتخار می کنیم که توانسته ایم با تولید ملی به اقتصاد کشور کمک کنیم اما باید از ما به عنوان بخش خصوصی حمایت شود و حداق اینکه طلب های ما از سمت دولت زودتر پرداخت شود تا بتوانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید به بچه های خودمان افتخار کنیم بیان کرد: باید به این کارگران افتخار کنیم که در صنعت موفق هستند و با علم و دانش و تکنولوژی و فکر و ایده خلاقیت توانسته اند همچنان در این همه مشکل به تولید ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها