خبرهای داغ:
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شاهرود:

بیش از 120 واحد صنعتی در شهرک صنعتی شاهرود پروانه بهره برداری دارند/2100 نفر در شهرک صنعتی شاهرود مشغول به کار هستند

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شاهرودگفت: کل شرکت های شهرک صنعتی که تا امروز پروانه بهره برداری دریافت کرده اند بیش از 120 واحد است که 2100 نفر مشغول کار هستند.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۴۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین امیرحسینی در جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج کارگری الغدیر که با حضور فرمانده سپاه ناحیه در اتاق جلسات سپاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت سال جدید و ماه رجب با اشاره به شرایط سال 94 و روکود بازار اظهار کرد: از اواخر سال 93 تا 94 رکود بازار بیشتر شد و صنایع ئچار دردسر شدند البته نه اینکه سفارش نباشد بلکه رکود در قیمت ها بود که سبب شد پول تولید دیر بازگردد چرا که دستگاه های اجرایی ما هزینه را در برنامه های عمرانی گذاشتند و مطالبات شرکت ها به موقع پرداخت نشد که سبب شد کارخانه ها و شرکت ها دچار مشکل شوند.

وی افزود: شرکت هایی که طرف قرارداد دولت بودند بار سنگین مطالبات و دیر پرداخت شدن آن را تحمل کردند که با کاهش نقدینگی و توانیی انجام کار روبرو شدند و باید بدانیم برخی قوانین ما هم در حوزه تولید فشار را تشدید می کند مانند پرداخت مالیات هر سه ماه که باید این امر انجام شود چه کارخانه و شرکت داشته باشد چه نداشته باشد.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شاهرود خاطر نشان کرد: کل شرکت های شهرک صنعتی که تا امروز پروانه بهره برداری دریافت کرده اند بیش از 120 واحد است که در این شرکت ها از 2 تا 350 نفر شاغل هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 79 شرکت در شهرک صنعتی فعال هستند که از 10 درصد تا 75 درصد ظرفیت کاری دارند که بالای 75 درصد 2 شرکت و بین 50 تا 70 درصد قریب به 20 شرکت و مابقی زیر 50 درصد ظرفیت خود کار می کنند.

امیرحسینی با اشاره به اینکه در سال 92 و اوایل سال 93 2400 نفر در شهرک صنعتی مشغول به کار بودند بیان کرد: امروز 2100 نفر بیمه شده در شرکت های شهرک صنعتی مشغول به کارند و ما 300 نفر تعدیل نیرو داشته ایم که البته باید آسیب شناسی در موضوع صنعت شود و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها