خبرهای داغ:
فردوس ایراندوست:

شرکت 4000 نفر دانش آموز قزوینی در میدان تیر

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: در سال جاری 4000نفر دانش آموز در اردوی عملی میدان تیر شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۵۹۸۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

فردوس ایراندوست مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسج در قزوین، بیان کرد: در سال جاری 4000نفر از دانش آموزان در مقطع دبیرستان و در رشته های نظری و فنی حرفه‌ای با همکاری مسئولین آموزش و پرورش و سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین در اردوی عملی میدان تیر شرکت می‌کنند.

وی گفت: روزانه 400نفر از دانش اموزان در میدان تیر شهید آرش مهر واقع در شفیع آباد به یادگیری آشنایی با تخمین مسافت ،ایست و بازرسی و آشنایی با سلاح کلاشینکف و اطفای حریق می پردازند.

           شرکت 4000 نفر دانش آموز قزوینی در میدان تیر

ایراندوست با اشاره به اهداف برگزاری میدان تیر برای دانش آموزان اذعان کرد: هدف از برگزاری این دوره یک روزه میدان تیر ارتقاء سطح آمادگی رزمی و افزایش بینش بصیرتی و فرهنگی دانش آموزان می باشد.

 مسئول سازمان بسیج دانش اموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین تصریح کرد: در میدان تیر برای دانش آموزان 12 نمره تئوری و 8 نمره برای آموزش عملی آن در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول افزود: استقبال دانش آموزان از این طرح تا به امروز با شور و اشتیاق خاصی مواجه بوده است و این برنامه جزء برنامه های ابلاغی سال 94 می‌باشد که در فروردین و اردیبهشت هر سال برگزار می‌گردد.

               شرکت 4000 نفر دانش آموز قزوینی در میدان تیر

ایراندوست خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها در سین فعالیت‌های آموزشی مدارس نیز قرار دارد و همکاری والدین نیز در این برنامه بسیار خوب و قابل تقدیر است.

              شرکت 4000 نفر دانش آموز قزوینی در میدان تیر

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین در خاتمه عنوان کرد: این برنامه از 22 فروردین ماه سال جاری اغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

            شرکت 4000 نفر دانش آموز قزوینی در میدان تیر

1008/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها