خبرهای داغ:
خبرنگار بسیج تحلیل می‌کند:

سكوت معنا دار دولت مردان و اصرار بر اينكه برجام را خدا آورده است

خبرنگار خبرگزاری بسیج تحلیل می‌کند: اتحاديه اروپا و تحريم مجدد ايران و سكوت معنا دار دولت مردان جمهوري اسلامي و اصرار بر اينكه برجام را خدا آورده است، كمي انسان را نگران مي كند.
کد خبر: ۸۶۶۰۰۰۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اتحاديه اروپا و تحريم مجدد ايران و سكوت معنا دار دولت مردان جمهوري اسلامي  و اصرار بر  اينكه برجام را خدا آورده است، كمي انسان را نگران مي كند، هم زمان با سفر موگريني به ايران  و ديدار نخست وزير ايتاليا با  رييس جمهور  موج جديد تحريم هاي ايران به بهانه هاي مختلف  به راه افتاد، به همين خاطر اتحاديه اروپا  قانون تحريم هاي ايران كه مرتبط با  82 فرد و شركت حقيقي و حقوقي  بود يك سال ديگر تمديد كرد، ما همگان به ياد داريم كه  رييس جمهور محترم بارها در سخنراني هاي خود اعلام كردند: همه تحريم ها بالمره  و يك جا لغو خواهد شد، ديگر هيچ تحريمي پس از برجام  عليه ايران وضع نخواهد شد، همه دنيا  خوشحالند و تنها ‍رژ‍يم صهيونيستي و افراطيون در آمريكا نگران هستند! برخي ها تا اسم مذاكره مي آيد  تنشان مي لرزد برويد به جهنم، و ما با قدرت منطق  قدرتهاي جهاني را پاي ميز مذاكره كشانديم، بايد برجام اجرا شود تا  مشكل آب خوردن و محيط زيست ما درست شود، يا  يكي از  نزديكان دولت اعلام مي كند:  با اجرايي شدن برجام مشكل  ازدواج جوانان  هم حل مي شود، اين اولين بار در دنيا است كه يك كشور با مذاكره از ذيل فصل هفت شوراي امنيت خارج مي شود،تمام قطعنامه هاي شوراي امنيت (شش قطعنامه فبلي) لغو خواهند شد،

قطعنامه هاي قبلي لغو نشده است

 اگر قطعنامه هاي قبلي لغو شده است چرا  تحريم ها عليه بر نامه موشكي، حمايت از تروريست به قول غربي ها و حقوق بشر و نفوذ ايران در منطقه  هم چنان پا برجاست؟

 طبق بند يك شروط نه گانه رهبري  كه به برجام اضافه شد و به رييس جمهور ابلاغ شد  اعمال هر گونه  تحريم جديد به هر بهانه اي از قبيل تروريست حقوق بشر و.. به منزله نقض برجام مي باشد حال چرا دولت مردان ما با تشديد تحريم ها از طرف  ايالات متحده ،آمريكا، و اتحاديه اروپا سكوت اختيار كرده است؟ اتحاديه اروپا كه قرار بود  دستور توقف يا لغو قانون تحريم ها را صادر كند حال آنها را يك سال ديگر تمديد كرد و دولت مردان ما هنوز مشغول برگزاري شو هاي تبليغاتي و تشريفاتي  ديدارهاي سياسي  هستند؟

 دولت انگلستان اعلام كرد تا  سال آينده هيچ بانك انگليسي از ترس تحريم هاي آمريكا با ايران مراوده نخواهد داشت؟ روزي كه  دولت  اتصال بانك هاي كشور را به سوئيفت اعلام كرد  و در عرض يك ساعت  با تراكنش  محيرالعقول مواجهه شديم كه تا الان 1000 ال سي باز شده است و برخي ها هم باور كردند، اما روز يكشنبه بود و بانك هاي اروپايي و غربي  تعطيل بودند،

چرا هر تحريمي عليه كشور اجرا مي شود بلافاصله دولتمردان  آن را  توجيه مي كنند و مي گويند ربطي به تحريم هاي هسته اي ندارد؟ وقتي صحبت اوباما را  ترجمه مي كرديم به چيز عجيبي برخورديم: ايران به تعهدات خود در برجام عمل كرده است  اما  بايد به روح برجام احترام بگذارد!!!!!! روح برجام چيست؟ آيا همانند  بيانيه تهران (سعد آباد) تيم فعلي كه آن روزگار يك تعهد مخفي داده بودند اين بار روح برجام هم تعهدي دوباره خارج از چارچوب است؟ وقتي تحريم هاي  گذشته كه طبق برجام بايد لغو مي شدند با عناوين ديگر شديد تراعمال مي شود و عدم پايبندي غربي ها براي ما  اثبات شده است چه لزومي به ادامه اجراي خسارت بار برجام هستيم؟

سایه جنگ را از سر كشور برداشتيم و پروژه ايران هراسي را ناكام گذاشتيم!!!!!!

يكي از ساز هاي تبليغاتي براي رسيدن به برجام اين بود كه با دنيا بايد با زبان درست گويي صحبت كرد نه درشت گويي!  تخطئه كردن دستاوردهاي عظيم دولت گذشته براي رسيدن به لبخند امريكايي باعث  شد تا طرفداران آمريكا در بدنه دولت فعال تر عمل كنند و خطر جنگ را  دامن بزنند تا خود را منجيان ملت و نيروهاي انقلابي مخالف سطله بيگانه را افراطي و تند رو جلوه دهند، اما در حقيقت  اجراي برجام  ما را يك قدم به جنگ نظامي با آمريكا  و متحدانش نزديك تر كرده است! عربستان درهيچ دوره اي از تاريخ خود تا اين حد ايران را تحقير نكرده است و منافع ما را در منطقه مورد حمله قرار نداده است، در فاجعه منا  به  وزير دولت جمهوري اسلامي ويزا نداد و بيش از 16 شخصيت دولتي و نخبه سياسي ما درفاجعه منا  شهيد شد و دولت منفعل عمل كرد تا اينكه  تهديد انقلابي رهبر فرزانه انقلاب در جمع ملوانان نيروي دريايي، عربستان را واردار به همكاري كرد، از طرفي  تمامي نامزدهاي رياست جمهوري ايالات متحده  در تبليغات خود قول  پاره كردن برجام را به هواداران خود داده اند و اين به معناي  پيروزي ايران در برجام نيست بلكه هدف آنان همان باز كردن باقي مانده پيچ و مهره هسته اي ايران است! تحريم و عمليات نظامي را  گزينه  محتمل معرفي كردند و ترامپ ميلياردر ديوانه نيز استفاده از بمب اتم در خاور ميانه را قطعي دانست بلاشك  ايالات متحده اين بمب را نه در سوريه،عراق و عربستان و.. امتحان خواهد كرد بلكه تنها هدف آن ايران خواهد بود،  برجام خطر جنگ را افزايش مي دهد زيرا رييس جمهور و هيت دولت مكرر در تريبونهاي رسانه اي وضعيت اقتصادي و تاثر تحريم ها  با سياه نمايي فاجعه بار معرفي كردند و يك باور كاذب به ايالات متحده دادند تحريم ها ملت ايران را فلج كرده است، استكبار نيز اين  حربه را رها نخواهد كرد زيرا تنها گزينه اي است كه ايران را به  پاي ميز مذاكره كشانده است، پس براي موضوعات ديگر نيز مي توان اين حربه را ادامه داد تا منجر به اجراي برجام 2و3و4 شود!! حذف هر يك از مولفه هاي قدرت در  قالب برجام يك قدم كشور را به جنگي تمام عيار و خوفناك خواهد كشاند، عليرغم تمام  نرمش هايي كه دولت اعتدال  نسبت به غرب نشان داده است در  هيچ دوره اي به اندازه 3 سال گذشته ايران تهديد و تحقير نشده است، ايستادگي بر روي مولفه هاي قدرت و حفظ آن يعني نگهداشتن سنگر و خاك ريز اول و  جلو گيري از جنگ و اشغال خواهد بود.

 ليست تحريم هاي زير پس از برجام است و هيچ ربطي به هسته اي  ندارد و اصولا هر تحريمي عليه ايران وضع شود برجام كاغذي را نقض نمي كند!!!

 مصادره 10/5ميليارد دلار از اموال و دارايي هاي ايران و پرداخت آن به خسارت ديدگان حادثه 11 سپتامبر

مصادره بنياد علوي به ارزش 5 ميليارد دلار به نفع لابي يهود

مصادره 4ميليارد دلار از اموال ايران براي پرداختن جريمه به خانواده گروگانهاي سفارت آمريكا در تهران

 عدم صدور ويزا و رودايد براي افراد و سرمايه گذاران  38 كشور كه به ايران عراق سودان و سوريه در 5 سال گذشته سفر كرده باشند يا از اين به بعد سفر كنند.

دستورخزانه داري آمريكا به بانك هاي آمريكايي مبني بر عدم همكاري با بانك ها و سرمايه گذاران ايراني

 بازداشت يك آمريكايي به جرم واردات كبالت 60 به ايران براي  توليد دارو و صنايع موشكي

 تحريم شش فرد و شركت حقيقي و حقوقي ايراني مرتبط با صنايع موشكي

 تحريم همه جانبه  شركت ها و نهادهاي مرتبط با سپاه پاسداران و مخصوصا  سپاه قدس

 دستور دولت بريتانيا مبني بر عدم همكاري و نقل و انتقال بانكي با  ايران تا پايان 2016

 اوباما ايران حق استفاده از دلار در معاملات خود با ديگران را ندارد و به جاي آن از ارزهاي ديگر استفاده كند

 تمديد يك ساله  80 شخص حقيقي و حقوقي(شركت ها ، بانك ها و افراد ) تحريم ها از جانب اتحاديه اروپا(27 كشور) تا پايان 2017

 صدور 4 قطعنامه نقض حقوق بشر  در مجمع عمومي سازمان ملل از طرف(ايالات متحده آمريكا، عربستان، كانادا)

 بازداشت يك ايراني تبار در آمريكا به جرم نقض تحريم ها عليه ايران

 رييس جمهور اتريش ما بايد پيرامون اتصال ايران به سوئيفت رايزني كنيم زيرا هنوز مشكلاتي وجود دارد

 لغو سفر  روحاني به اتريش به خاطر اعتراض  منافين و برخي معاندين منطقه اي ايران

 بردن پرونده موشكي ايران به شوراي امنيت

نخست وزیر ایتالیا در تهران: ما تلاش خواهیم کرد در مورد باقی مانده تحریم ها  در گروه جی هشت که سال آینده بر گزار می گردد رایزنی کنیم

لازم به ذكر است كه تحريم هاي فوق  به اندازه تمام تحريم هاي وضع شده عليه ايران در دولت گذشته  مي باشد.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها