وزارت ارشاد و کنسرت خواننده‌ی طاغوتی!

با گذشت نزدیک به سه سال از سکانداری علی جنتی بر وزارت ارشاد برگزاری کنسرت‌ها با خوانندگی زنان شدت گرفته است...
کد خبر: ۸۶۶۰۱۱۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه

با روی کار امدن دولت یازدهم آنچه بیش از پیش رونق گرفت برگزاری کنسرت‌های زنانه و خوانندگی زنان به صورت همخوانی و انتشار آلبوم‌هایی با صدای غالب زن بود. این آلبوم‌ها به گفته بسیاری از کارشناسان فرهنگی و دینی بیشتر از آنکه همخوانی باشد با غالب بودن صدای زن بر مرد به تکخوانی بدل گشته است.اعتراض‌ به انتشار این آلبوم ها و ترویج خوانندگی زنان با اعتراض ملت متدین و مراجع عظام مواجه شد تا انجا که آیت الله مکارم شیرازی در واکنش به شدت گرفتن خوانندگی زنان علی جنتی را به حضور نپذیرفت!

با گذشت نزدیک به سه سال از سکانداری علی جنتی بر وزارت ارشاد برگزاری کنسرت‌ها با خوانندگی زنان شدت گرفته است.ایلنا وابسته به اصلاحات از برگزاری کنسرت یک خواننده‌ی طاغوتی در سال 95 خبر داد!

«سیمین غانم اولین کنسرت خود در سال 95 را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد که در ابتدا قرار بود طی دو سانس برگزار شود و اکنون یک سانس دیگر هم تمدید شده است این کنسرت ساعت سه بعد از ظهر؛ روزهای 23، 24 و 31 اسفند برگزار و در آن قطعات قدیمی این خواننده بازخوانی می‌شود. بهای بلیت کنسرت این خواننده از 40000 تا 100000 تومان تعیین شده است و در سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسد.»!!

گفتنی است سیمین غانم از خوانندگان زن دوران طاغوت می‌باشد که برای اولین بار پس از انقلاب در سال 78 به مدد وزیر ارشاد وقت که بعدها مشخص شد جاسوس انگلیس است(!)به برگزاری کنسرت پرداخته بود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۲:۳۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
باید مکان این کنسرت راآتش زد