معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد

رشد ۳۰ درصدی آمار اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان مرکزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۶۶۰۱۶۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرهنگ محسن گلشن‌زاده ، با اشاره به کاروان‌های راهیان نور اعزام شده به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان مرکزی از تاریخ 11 اسفندماه سال 94 آغاز و تا 12 فروردین‌ماه 95 ادامه داشت.
 
وی افزود: پیش‌بینی ما برای اعزام کاروان‌های راهیان نور تا سقف 10هزار نفر بود امابه سبب بالا بودن اشتیاق و درخواست مردم، حدود 14 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: افزایش آمار چهار هزار نفری اعزام شدگان به جنوب کشور نسبت به آمار پیش‌‌بینی شده به سبب مراجعه تعداد کثیری از هم‌استانی‌ها و متقاضیان حضور در جبهه‌های جنگ در جنوب کشور بود.
 
سرهنگ گلشن‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر 14هزار نفری که در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند تعداد زیادی نیز متقاضی در استان وجود داشت که متاسفانه به سبب نبود منابع مالی و امکانات از اعزام این افراد معذور شدیم.
 
وی بیان داشت: آمار اعزام کاروان‌های راهیان نور از استان مرکزی از 11 اسفند 94 تا 12 فروردین 95 در مدت زمان مشابه در سال گذشته با رشد 30 درصدی همراه بوده است و کار اعزام این افراد با کمیت و کیفیت عالی انجام شد.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد: امید ما براین است که بتوانیم با یاری پروردگار در این ره‌گذر وظیفه‌ای که شهدا بر دوش ما قرار داده‌اند را به درستی انجام دهیم.

ارسال نظرات