نقش شبکه های جاسوسی در جنگ نرم!

تمجید ارگان رسمی سیا از "سیاست تلگرامی" دولت

دولت خودش دوست دارد مردم از تلگرام استفاده کنند چون به نحوی می‌تواند به عنوان یک اهرم علیه این‌ها استفاده کند.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۷۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری بسیج، شبکه ماهوراه ای صدای آمریکا؛ارگان وابسته به سازمان سیا طی برنامه"روی خط" ضمن بررسی اهمیت شبکه اجتماعی تلگرام در راستای اقدام علیه جمهوری اسلامی،با همسو خواندن دولت یازدهم با سیاست های مطلوبشان،تلگرام را ابزاری برای دولت در جهت فشار به حاکمیت قلمداد می کند.

کارشناس این شبکه ماهواره ای اذعان می کند:

در مورد تلگرام این که برمی‌گردد به زمانی که اپراتورهای تلفن همراه شروع کردند به رقابت در مورد نرخ پرسرعت ارایه کردن که یکی از نیازهای کشور بود و افکار مختلفی هم بعد از این اتفاق در کشور شروع شد به رشد کردن و تولید‌ شدن، یکی از این‌ها که داخلی هم نبود تلگرام بود که مهم‌ترین نکته آن داشتن امنیت خیلی بالایی است که دارد و همین‌طور آن رابطه‌های کاربری مناسب و آسانی که در برنامه طراحی شده است.از مهم‌ترین مسایلی که تلگرام دارد این کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی‌اش است که در خیلی از مسایل کمک‌کننده است. اما در انتخابات این اتفاق افتاد در مورد اعتراض‌های مختلفی که کارکنان، معلمان و دانشجویان سرتاسر کشور داشتند، این خیلی کمک می‌کرد و باعث می‌شد که حالا همه در سرتاسر کشور از این مسایل باخبر بشوند، در تجمعات و اعتراضات شرکت کنند و مسایل دیگر.

من احساس می‌کنم دولت خودش دوست دارد مردم از تلگرام استفاده کنند چون به نحوی می‌تواند به عنوان یک اهرم علیه این‌ها استفاده کند.


ارسال نظرات