خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهری گرمسار:

استفاده از همه ظرفیت‌های بسیج برای تحقق شعار سال در اولویت است

فرمانده حوزه بسیج شهری گرمسار گفت: ااستفاده از همه ظرفیت های بسیج برای تحقق شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید در اولویت است.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۱۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
جلیل صبوری در‌گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و تبیرک پیشاپیش به مناسبت سالروز ولادت حضرت(ع) و روز پدر،اظهار داشت:یکی از سیاست های مقام معظم رهبری در انتخاب عنوان «اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» برای سال جدید، آگاهی بخشی به ملت ایران برای مقابله با تهدید‌های دشمنان و مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان است و معتقد هستند با حل شدن مشکلات اقتصادی پس از آن مشکلات فرهنگی و اخلاقی و... نیز حل خواهد شد.

وی رفع محرومیت از قشر پایین جامعه،حمایت از تولید داخلی،به کار گیری طرح های اشتغال زا و ساخت صلاح های هسته ای را از مهم ترین عوامل رفع مشکلات اقتصادی کشور دانشت و گفت: مسئولان نظام موظفند اقدامی عملی در راستای تحقق بخشی به اقتصاد مقاومتی و تمام سیاست های آن انجام دهند و این اقدام از طرف مردم عام نیز ملموس و قابل مشاهده باشد.

فرمانده حوزه بسیج شهری با تأکید براینکه استفاده از همه ظرفیت های بسیج در اولویت فعالیت های پایگاه های حوزه شهری گرمسار در سال جدید خواهد بود،افزود: برگزاری نشست‌های سیاسی و نهضت های روشنگری در سطح پایگاه ‌ها با موضوع اقتصاد مقاومتی و سیاست های آن و بالا بردن توان و ظرفیت های بسیج در راستای اقتصاد مقاومتی،محرومیت زدایی از طریق اردوهای جهادی از مهم ترین برنامه های حوزه بسیج شهری گرمسار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها