مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی در گفتگو با "بسیج" مطرح کرد

هدایت صنایع تبدیلی به سمت قطب‌های تولیدی متناسب با ظرفیت هر منطقه در استان

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی بیان داشت: در سال 95 درصددیم وام‌های اقتصاد مقاومتی را در هدایت صنایع تبدیلی به سمت قطب‌های تولیدی متناسب با ظرفیت هر منطقه در استان تخصیص دهیم.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۸۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
روحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: اردوهای جهاد بسیج سازندگی در نوروز 95 با اعزام 33 گروه بسیج محلات و 23 گروه دانشجویی در 22 نقطه استان به خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: با اعزام 1000 جهادگر از اقشار مختلف بسیج در ایام نوروز در قالب اردوهای یک روزه، 3 روزه و 7 روزه، اقدامات موفقیت آمیزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی و درمانی، عمران و برگزاری کلاس‌های علمی و هنری صورت گرفت.

روحانی خاطر نشان کرد: در طول سال 95 برای اعزام 70 هزار جهادگر در قالب 260 نفر روز به اردوهای جهادی، برنامه ریزی کرده ایم که بیشترین حجم اعزام‌ها در طول مدت تابستان خواهد بود.

وی در خصوص اقدامات بسیج سازندگی استان در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" ابراز داشت: به دستور فرمانده محترم سپاه استان مقرر شد که جلسات کارگروه قرارگاه جهادی بصورت هفتگی برگزار شود و در این کارگروه معضلات اقتصادی با حضور نخبگان اقتصادی و اقشار تاثیرگذار بسیج از جمله قشر اصناف مطرح شود و در بسیج سازندگی نیز صنایع تبدیلی در هر شهرستان مطابق با ظرفیت آن منطقه به سمت قطب‌های تولیدی سوق داده شود.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان رضوی در ادامه افزود: در سال گذشته 30 میلیارد تومان بابت وام اقتصاد مقاومتی و صنایع تولیدی در عرصه‌های مختلف از جمله پرورش طور، تولید عسل و نیز گیاهان دارویی و غیره اختصاص داده شد و در سال جدید نیز با اختصاص این مبلغ درصددیم تا با توجه به نظر نخبگان و فعالان اقتصادی در قالب مجمع بسیج این وام را به سمت قطب‌های تولیدی متناسب با ظرفیت هر منطقه در استان هدایت کنیم. 



ارسال نظرات
پر بیننده ها