حاج جعفر همتی خبر داد

برگزاری مراسم سالروز شهادت شیرودی همزمان با صعود به بازی دراز

همزمان با صعود سراسری به بازی دراز، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید شیرودی و نیز افتتاحیه مراسم راهیان نور نیز در سرپل زهاب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۲۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،نشست هماهنگی سالروز عملیات بازی دراز و شهادت شهید شیرودی به ریاست حاج جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه و با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای نظامی مرتبط در استانداری کرمانشاه برگزار شد و در خصوص هر چه بهتر برگزار نمودن این مراسمات بحث و تبادل نظر گردید.

مشاور عالی استاندار در این نشست با اشاره به اهمیت استراتژیک ارتفاعات بازی دراز، آزاد سازی آن را یکی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس در جبهه های غرب دانست و گفت:امروزه بازی دراز نامی آشنا برای هر ایرانی و نماد ایستادگی و سربلندی استان است و استقبال عظیمی که از سالروز آزاد سازی آن صورت می گیرد خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه این مکان می باشد.

وی در ادامه به استفاده از ظرفیت های این برنامه اشاره کرد و گفت: ورود کاروان های متعدد از همه استان های کشور برای شرکت در سالروز آزادسازی بازی دراز که امسال تا20هزار نفر برآورد شده است و در تقویم ملی نیز به ثبت رسیده است، فرصت گرانبهایی برای معرفی ظرفیت های توریستی و نیز گردشگری جنگ می باشد که باید بیشترین استفاده را از آن ببریم و هر سال نیز این مراسم را باشکوه تر برگزار نماییم.

همتی اظهار داشت: همزمان با صعود سراسری به بازی دراز، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید شیرودی و نیز افتتاحیه مراسم راهیان نور نیز در سرپل زهاب برگزار می شود.
ارسال نظرات