سرهنگ سیف الدینی عنوان کرد

اعزام حدود 20هزار زائر یزدی به اردوهای راهیان نور در سال 94

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر گفت: حدود 20هزار زائر یزدی به اردوهای راهیان نور در سال گذشته اعزام شده اند.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۰۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرهنگ سیف الدینی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر در گفتگو با کوله بار گفت: در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور که منشأ تحولات عظیمی در جامعه خصوصاً قشر جوان و نوجوان و خانواده های محترم شده است امسال نیز استقبال چشمگیری از سوی مردم و اقشار مختلف مردمی در ایام نوروز نسبت به این حرکت بزرگ فرهنگی شده است .

سیف الدینی افزود : لازم می دانم بگویم امروز گردشگری تعالی بخش را باید در اردوهای راهیان نور جستجو کرد ، نه در جاهای دیگر ! ولی متاسفانه به دلیل عدم همکاری ، بخش و دولت در استانها این مأموریت بزرگ و اثر گذار گاهاً با مشکلاتی رو به رو می شود . در استان یزد الحمدالله سپاه الغدیر با تمام توان این کار بزرگ و اثرگذار را با فضل خداوند و عنایت شهداء انجام می دهد و در سال 1394 با موفقیت  این مأموریت ارزشمند و معنوی انجام شد که البته امیدواریم مسئولین محترم استان خصوصاً در استانداری نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد : از ابتدای سال 1394 تاکنون حدود 20000 نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که تعداد 3031 نفر به غرب ، شمالغرب و کرمانشاه اعزام شدند و حدود 1807 نفر به راهیان نور دانشجویی و 11071 نفر به راهیان نور دانش آموزی و 5135 نفر به راهیان نور عمومی و اقشاراعزام گردیدند .

سیف الدینی افزود : امیدواریم با توجه به استقبال زیاد مردم بتوانیم زیرساختی را فراهم نمائیم تا  با خدمات بیشتر و پشتیبانی بهتر شرمنده مردم عزیز و زائرین راهیان نور نباشیم.
ارسال نظرات